Knip

Nou, ik hoop voor je dat je niet overtijd hoeft te lopen Janne! Maar reken er niet teveel op dat t eerder komt, t zegt niks van je andere zw.schap zei mijn v.k.
Onze middelste was namelijk 15 dgn te vroeg en nu met Nienke voelde ik de hele zw.schap alsof ze veel eerder zou komen ook... en dat werd bijna 2 wkn overtijd! Pfff dat was zwaar maarja...
Ik hoop heel erg voor je dat het toch eerder komt!
Sterkte nog even met de laatste loodjes!! Zet 'm op!!
Gr. Ing

Thanks ing. Jij succes met de hechtingen. Ik hoop voor je dat het snel beter mag gaan, en je zal als je op het forum komt wel kunnen zien wanneer ons 2e kindje komt!

Groetjes

hoe groot de knip is maakt niet uit, het is meestal hoe de hechtingen gezet zijn...

Ik had een totaal ruptuur, dubbel door de kringspier heen en op een haar na van mijn darm af...
Ik ben naar de ok gebracht en ze zijn daar anderhalf bezig geweest met hechten.
Toen ik vroeg hoeveel hechtingen er gezet waren kon de gyn geen antwoord geven hij had ze niet geteld, ik had ze inwendig en aan de buitenkant...
Terug op het verhaal, ik heb geen seconde last gehad, niet met zitten, niet met plassen, niet met sex helemaal niks...
Het enige wat ik dacht was dat ik een aambei had, een knobbeltje en dat jeukte...dus ik smeren en smeren met zalf...bleek het littekenweefsel te zijn wat aan het genezen was (hahaha)

Ik heb mijn gyn gevraagd hoe het kan dat ik nooit last heb gehad, ik liep 10dgn na de geboorte alweer helemaal naar het centrum (ongeveer half uur) achter de kinderwagen....
Hij zei dat het ligt aan hoe de hechting is gezet, veelal is dat net te strak, en of het eventueel een beetje ontstoken is....

Liefs Randy

wil je niet ontmoedigen maar ik had hat totaal omgekeerde van randy.
had (maar) 7 hechtingen, maar tot op de dag van vandaag last van het littekenweefsel. (nu bijna 2 jaar geleden) bij mij is het veelste strak gehecht.
heb toen de hechtingen erin zaten heel veel pijn gehad. kon bijna niet zitten, niet lopen, niks.
ze moesten vanzelf oplossen, maar na een week heeft de vk ze er toch maar uitgehaald.
ze zaten zo strak dat ze ze ophoog moest trekken om ze te kunnen doorknippen.
daarna moest ik gaan smeren om t littekenweefsel zacht te houden. hielp helaas niks en nu heb ik nog pijn bij het vrijen.

nou hoorde ik wel dat ik een uitzondering was, want normaal heb je er helemaal geen last meer van.
maar mijn ervaring is: ik doe liever die bevalling nog 100 keer over, dan 1 keer hechtingen hahaha.

meid, komt helemaal goed. maak je niet te druk over die hechtingen. t hoort er helaas vaak bij.
succes met je bevalling.

liefs, do

wat stom van mij, je bent natuurlijk al bevallen.
(tis nog vroeg he hihihi)

van harte gefeliciteerd met je dochtertje!
hopelijk heb je snel geen last meer van de hechtingen!

liefs, do

Terug
Bovenaan