knobbeltje in mijn borst

Hoi Allemaal,

Ik forum niet zo heel veel, ik lees vooral, maar ik heb hier al wel vaak steun gevonden, vooral toen mijn vriend nog in Afghanistan zat!
Nou zit ik weer even in een rot situatie. Voelde donderdagavond na de BV een heel klein rond knobbeltje in mijn borst, deze had ik een maand geleden ook al gevoeld maar toen dacht ik dat het door de stuwing kwam..  
Ik ben gister dus naar de HA geweest en  nu moet ik toch naar het ziekenhuis voor nader onderzoek, dat is gewoon protocol, en de HA zei dat  er geen alarmbellen bij haar gingen rinkelen  en dat alles nog open staat, zeker ook omdat ik BV geef en er komt niets voor in de familie...
Maar ik vind het toch allemaal erg naar en ook wel eng.    
Ik krijg dan een mammografie en een echo geloof ik en evt een punctie (ieieieieie, ben als de dood voor naalden :S)
Natuurlijk gaat mijn vriend uitgerekend as maandag voor 6 weken naar Noorwegen, dus  hij kan niet mee :(  
Ik moet nog niet meteen enge dingen gaan denken natuurlijk, het is natuurlijk gewoon een controle die gedaan moet worden, maar er gaat toch vanalles door mijn hoofd...

Nou ik denk, ik zet het op het forum, ik zal de komende tijd toch wat meer achter de pc zitten als mijn vriend weg is... Ik hou jullie op de hoogte! (Ik hoor as maandag wanneer ik in het ziekenhuis terrecht kan)

Gr Evelien

Hoi,

wat vervelend zeg. Ik kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken. Ik heb het twee keer gehad. Beide keren ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis. De eerste keer kreeg ik een mammografie en een echo en de tweedek eer alleen een echo, omdat het protocol toen is veranderd. Ze vonden dat je als je onder de dertig bent het lastig is om een mammorgam te beoordelen en geven daarom alleen een echo. Beide keren was er gelukkig loos alarm. Het was weefsel wat zich ophoopt. Toen ik vroeg wat ik daar tegen kon doen vertelde de man van de echo me dat het wel over gaat als mijn borsten gaan hangen . Daar   schiet ik nu nog niets mee op.

Wat vervelend dat je man uitgerekend nu op oefening naar Noorwegen gaat. Is dat dat gebied waar ze een keer waren met try before you die? Lastig he, een beroepsmilitair en een gezin. Mijn man werd uitgezonden naar Bosnië toen ik ruim acht maanden zwanger was van onze oudste. Gelukkig stelde mijn verloskundige op mijn uitgerekende dag voor om me twee dagen later in te leiden zodat hij erbij kon zijn en stond ik dus een dag overtijd op Schiphol en is hij erbij geweest. Omdat ik het te zwaar vond zo zonder hem (we hadden een weekendrelatie omdat hij in Seedorf gelegerd was) en hij ook niet zo lang zonder ons kon heeft hij een burgerbaan gezocht.

Ik wil je heel veel sterkte wensen met je mammogram en echo en duim voor een goede afloop. Ik hoop vlug te lezen dat alles goed is gegaan en er niets aan de hand is

Groetjes van marloes

Hey meid,

Wat vervelend, en dan vooral die spanning voor de onderzoeken en uitslag.
Ook al zegt de dokter het is routine toch ben je wat gespannen!

Houd ons idd op de hoogte en ik zal aan je denken!

Liefs Saskia
mv Rik 04-07-07

Oooohhhh wat een rotsituatie voor jullie!!
En idd, uitgerekend NU moet je vriend weg!!
Wij denken aan je hoor meid!!
Hou je ons op de hoogte??

Liefs Debby.

Hee meissie,

Das een naar idee he!? Ik heb het ook gehad. 5 weken nadat ik was gestopt met bv was het nog niet weg dus heb ik een mammografie gehad. Bleek gewoon een opgezet melkkliertje dus niks aan de hand. Met bv komt het erg vaak voor dus ik hoop dat je je niet al teveel zorgen maakt.

x ing

Bedankt voor alle lieve reacties!
Ik werd net gebeld en ik moet as donderdag naar het ziekenhuis, natuurlijk net de dag dat er niemand mee kan :S
Maargoed, ik onderga alles gewoon en ga me niet te druk maken. Volgende week dinsdag moet ik terug voor de uitslag en dan gaat mijn moeder gelukkig mee.
Ik hoor trouwens van steeds meer mensen dat  ze ook zo iets hebben meegemaakt of iemand in hun omgeving, vaak loos alarm, dus hopelijk hier ook!

Ik hou jullie op de hoogte!

Evelien

Terug
Bovenaan