knobbeltje in mijn borst

quote: fritz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-01-2008 15:12:14'));

Hoi Evelien,

E

Tja... je zal maar op het verkeerde knopje drukken....

Hoe is het gegaan vandaag? Viel het mee? En was het te doen in je eentje?

Hoop dat alles goed is!!

Groetjes,

Frieda

Nou ik ben weer thuis!
Gelukkig niets ergs aan de hand..
Ik was helemaal niet zo zenuwachtig van te voren maar toen ik in de wachtkamer zat was dat wel anders... Ik moest eerst naar de chirurg en die zei nadat hij me had onderzocht, ik me niet druk moest maken omdat ik BV geef (in ziekenhuis termen: ik lacteer haha) en dat het waarsch een kliertje zou zijn, maar omdat de afspraak voor de echo al stond moest ik maar gaan, de mammografie hoefde niet omdat ik onder de 30 ben.
Bij de echo bleek het dus een kieste... en wat doen ze daarmee: leegzuigen (ben al de dood voor naalden!!!)
Op zich viel het prikje wel mee in het begin, maar toen lukte het dus niet en voor mijn gevoel heeft die beste man wel 10 min met die naald in mijn borst zitten roeren, en dat werd dus steeds pijnlijker  ("mmm, misschien moet ik toch maar recht naar beneden prikken")
Uiteindelijk is het niet gelukt, en nu heb ik het nog steeds. Ik hoef niet meer terug, ik moet het alleen goed in de gaten houden of het evt veranderd.

Ben best wel opgelucht! Het was wel even naar om alleen te gaan, acheraf was het dus niet ergs, maarja als dat wel zo zou zijn zit je daar mooi alleen. Ik was hier ook al best van van mijn stuk gebracht (door de prik :S) en had bijna een aanrijding op de terug weg...

Maar ben weer veilig thuis!

Bedankt voor jullie reacties iig!!!

Groetjes Evelien

gelukkig dat alles goed is....
zal een hele opluchting zijn...
geniet lekker van het weekend...

Terug
Bovenaan