A Anoniem Guest okt 12, 2012 #10 Hey lieve meid, Jeetje wat een mooi gedicht! Heb je hem zelf geschreven? Ik krijg er wel kippevel van, en moest ook even een traantje weg pinken.... Jammer genoeg heeeel herkenbaar.... Ging het maar makkelijker allemaal... Dikke knuffel xx
Hey lieve meid, Jeetje wat een mooi gedicht! Heb je hem zelf geschreven? Ik krijg er wel kippevel van, en moest ook even een traantje weg pinken.... Jammer genoeg heeeel herkenbaar.... Ging het maar makkelijker allemaal... Dikke knuffel xx
A Anoniem Guest okt 12, 2012 #11 Jep Ik moest het even van mn afschrijven... Ik wil gewoon zo graag zwanger zijn en jullie willen dat ook heel graag dus wilde op deze manier mn steun aan jullie geven.. Liefs xx
Jep Ik moest het even van mn afschrijven... Ik wil gewoon zo graag zwanger zijn en jullie willen dat ook heel graag dus wilde op deze manier mn steun aan jullie geven.. Liefs xx
A Anoniem Guest okt 12, 2012 #12 Wat ontzettend mooi geschreven.. Word er idd wel een beetje emo van.. Ik hoop dat we hier ook allemaal snel beloond worden met een wolk van een baby..
Wat ontzettend mooi geschreven.. Word er idd wel een beetje emo van.. Ik hoop dat we hier ook allemaal snel beloond worden met een wolk van een baby..