Knuffel baby 6 maanden

<p>We hebben een dochter van 6 maanden. Ze heeft geen speentje, maar krijg de laatste tijd meer het gevoel dat ze behoefte heeft aan een knuffel. Kan niet zeggen waar het op gebasseerd is en misschien als ik het aanbied dat ik het mis heb. Maar ben nu dus op zoek naar een geschikte kmuffel. Las dat doekjes wat de hoofd kunnen bedekken worden afgeraden. Heeft iemand een aanrader qua knuffel? </p>

Als je de Prenatal binnen loopt heb je keuze uit ongeveer 50 verschillende soorten en maten, allemaal prima lijkt me, anders verkochten ze ze niet. Vind zelf dat Happy horse leuke heeft, Little dutch ook. Zou niet voor een grote pluizige gaan maar wel voor een babyknuffel zoals die twee merken.

De gevaren die bij een doekje bestaan heb je bij alle knuffels. Je kindje kan er met zijn gezicht in komen te liggen en ademt dan telkens dezelfde lucht in. Ik zou daarom zo lang mogelijk niks in het bedje leggen (knuffels, doekjes, dekens).

Heb je niet een hoop knuffeldoekjes en kleine knuffeltjes gekregen bij de geboorte? Probeer er gewoon een paar en dan zie je vanzelf welke ze uitkiest. Hier ging het heel snel en ze pikt hem er elke keer uit. 

Mijn dochtertje heeft een vos van Happy horse. Let wel op de oogjes, kraal oogjes zijn niet geschikt bij knuffels. 
Bij ons lag de knuffel vanaf de geboorte in bed, het is een steun en toeverlaat geworden. Van de vos hebben we er ook 3, zitten we niet in de problemen als er een kwijt raakt.

Mijn dochter heeft deze ook al heel vroeg gekregen. Een knuffel én knuffeldoekje. Nu 8 maanden, als ze naarb gaat het eerste wat ze pakt is de knuffel en knuffeldoek en gaat lekker slapen

Hier ook een Happy Horse knuffel, het konijn doekje. Vanaf 5 maanden gebruikt hij het en ze zijn onafscheidelijk. Heel lief om te zien. Als hij naar bed gaat (‘s avonds of middagslaap) pakt hij als eerste zijn knuffel en valt dan snel in slaap. Knuffel gaat ook mee naar de opvang. 

Hier ook vanaf geboorte de konijn (knuffel niet het doekje) in wieg/bed. In eerste instantie als troost/steun. Ze gebruikte hem niet. Knuffel ging ook mee naar de oppas. De konijn van Happy horse hebben wij maar die je bij de Blokker kunt kopen lijkt ook precies en is minder duur. We hebben 2 grijze/bruine voor in bed en 2 roze voor onderweg en bij de oppas. Met ongeveer 1 jaar werd de knuffel belangrijker voor haarzelf. Toen ging ze ook echt knuffelen en ermee spelen in bed. 

Terug
Bovenaan