Knuffel baby 6 maanden

Hi! 
Mijn dochter hetzelfde vanaf ongeveer die leeftijd. 
Echter word het afgeraden een knuffel in haar bed te leggen of haar ermee te laten slapen. Hoe serieus je dit gevaar neemt blijft je eigen keuze natuurlijk. 
Zoals hierboven al wordt gezegd zou ik sws een knuffel kiezen van een baby merk die echt geschikt is vanaf 0jr.
Ik deed het zo: tijdens haar middag dutje hield ze hem gewoon bij zich en keek ik regelmatig op de babyfoon of hij niet voor of over haar gezichtje lag.  Snachts viel ze er ook mee in slaap en zodra wij zelf naar bed gingen haalde ik hem weg.
Ze is nu 9m en mag ook op haar buik slapen want dit doet ze zelf. (ook zoiets waar je je lekker zorgen om kan maken) de knuffel blijft nu ook in haar bedje, ze is erg sterk kan al zitten, staan, en haar hoofd dus heel goed optillen. Dit laatste zou ik ook meenemen met of het slapen met een knuffel kan of niet.
Xx

Hoi, 
Wij gaven onze dochter ook een knuffel, zo'n little dutch konijn.. ging prima qua veiligheid alleen hoorde je haar midden in de nacht brabbelen en was ze dus met het konijn aan het spelen..
Toch maar weer weggehaald dus haha.

Wij hebben onze dochter ook een knuffel gegeven bij 6,5 maand omdat ik het gevoel had dat dat haar zou helpen met slapen. Ze heeft een konijn en een knuffeldoekje in de vorm van een muis (gemaakt van hydrofiele stof). Maar ze kon tegen die tijd al goed rollen. 

Onze dochter slaapt met de otter van ficher price, geweldig ding, buikje gaat op en neer, geeft licht, maakt geluid, muziek, hartslag en je kan hem instellen zoals je zelf wil. Ze ligt er al vanaf 3 maand mee in bed als het al niet eerder is. Qua vormgeving top geen lange uitsteeksels.

Terug
Bovenaan