KNUFFEL GEZOCHT

A

Anoniem

Guest
Aangezien wij heel goed zijn in het terug vinden van knuffels roep ik jullie hulp in.
Het zoontje van mijn vriendin is deze week zijn hondje kwijt geraakt. Gister was ik bij hem toen hij naar zijn bedje moest en dat was in een woord DRAMA. Mike heeft dit hondje al sinds zijn geboorte....

Kan iemand Mike blij maken ????

Mijn vriendin heeft op marktplaats gezocht en gister stond er 1 op en toen ze belde was hij al verkocht... Dus als iemand deze knuffel heeft liggen........

Groetjes Jolanda

Hi,

Ik zal zometeen eens boven op zolder kijken in de knuffel-krat, want ik weet het niet zeker.

Ik laat het je nog weten...

Gr. Charlotte

Sorry, hij komt mij niet bekend voor... Maar ik hoop dat je 'm op deze manier vindt! Als je ziet hoeveel knuffels via dit forum al een nieuw huis hebben gekregen (ik heb pas nog een aap naar Annique opgestuurd) maakt Mike (hopelijk) een goede kans!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en 27 1/2 wk zwanger van haar zusje!

heb nog ff voor je op het net gezocht...maar helaas geen resultaat.....

miss een mail sturen naar tiamo ......op hun site staat het nl ook niet meer maar miss hebben hun nog ergens wat achter de hand liggen

suc6 voor mike

liefs denise

Er was al contact geweest met Tiamo, maar helaas ook niets meer op voorraad..... Dus alle hoop is nu op jullie gevestigd (klinkt erg dramatisch)

Jolanda

Nee helaas....maar ik hoop echt dat jullie hem vinden want ik kan me voorstellen hoe dat knulletje zich voelt zonder zijn vriendje!

Succes hoor!

Groetjes van Cissy

Zou het bericht ook even over de hyves gooien. Wie weet heb je iemand in je vriendenlijst staan die hem heeft liggen

www.knuffelparadijs.nl

www.knuffelkwijt.nl
www.knuffelkwijtsijt.nl
www.pluchegezocht.nl

Terug
Bovenaan