KNUFFEL GEZOCHT

Volgens mij heb ik hem thuis liggen......maar hij is beige, dus niet blauw.
Ben nu op mijn werk, maar weet het eigenlijk wel zeker. Als ik me niet vergis is ie van Tiamo.
Je mag hem wel hebben hoor!!! Als ik thuis ben kan ik wel een foto maken en hem opsturen. Ik ken het drama van knuffeltje kwijt zijn, onze hond heeft de knuffel van Cas ook al eens "onder tanden" genomen. Ben naar de winkel gegaan om meteen een hele lading dezelfde knuffels te kopen.

Hoi hoi,

Het hondje is nog niet door de deur gevallen. De post komt hier altijd rond een uur of 3 dus moeten nog even wachten. De mama van Mike had net al even gebeld om te vragen of hij al door de deur gevallen was. Mike was helemaal zenuwachtig, wilde zijn broodje ook nog niet eten, want hondje had ook nog geen eten gehad...

Zo gauw het hondje opgevangen is laat ik het even weten. Dit weekend haalt mijn vriendin het hondje op en dan zou ze ook even een foto maken !!

Jolanda

Aangezien ik nog niets van je gehoord heb neem ik aan dat het knuffeltje nog niet is aangekomen, snif,snif.......
Zo zielig voor Mike om nog een nachtje zonder te moeten......

Ben vanmiddag nog even bij de buurman geweest, maar ook die had geen postbode gezien, dus ik denk dat het nog niet bij de lichting van vandaag zat. Hopelijk morgen wel, want idd Mike was wel een beetje verdrietig toen ik belde dat de postbode het hondje vandaag nog niet gebracht had. Hopelijk is hij er morgen bij.... Ik laat het dan direct weten hoor !!

Jolanda

Terug
Bovenaan