knuffel

ik heb een vraagje hebben jullie kleintjes een favoriete knuffel?
Ethan heeft een knuffel en die is alles voor hem hij sleept hem de hele kamer door en als hij gaat slapen is dat de knuffel die hij altijd pakt en al knuffeld in slaap valt

Hier een zacht doekje met labeltjes. En ik heb er meer en hij pakt ze allemaal! Dus als er een vies is is dat erg makkelijk! Hij knuffelt er gelijk mee in bed! Dat is echt een slaapding!!

Tamjo je bedoeld die doekjes van de prenatal ik heb ook z''n doekje is hier ook een hit maar beer staat daar boven de beer hebben we bij de slaapkamer gekregen dus we komen niet snel aan een 2de

Nee die bedoel ik niet! Ik heb een hele handige tante die de doekjes zelf maakt! Lijkt op label label! Ken je dat?! Van snooze baby?!! Super handig! Die andere doekjes zijn echt niet te betalen!

Ja hier een konijntje van Prenatal die hij van zijn zus voor zijn geboorte kreeg. Hij is niet héél kieskeurig hoor, hij heeft er 2, een witte en een groene en die zijn allebei goed. Dus als de witte in de was is krijgt ie de groene en da's prima...... maar hij wil wé díe knuffel!

Terug
Bovenaan