knuffel

Er is er wel 1 favoriet maar hij pakt ook een andere als deze in de was zit. Zo heeft hij 5 verschillende knuffeldoekjes. Maar als die ene er is, neemt hij die wel het liefst. Overigens blijven die waar ze liggen. Alleen in zijn bedje. Voor onderweg heeft hij een dikkie dik doekje dat standaard in zijn verzorgingstas zit. Minste kans om de kwijt te raken zo.

Fedde heeft geen intresse in knuffels of doekjes. Hij heeft wel twee in bed. Soms speelt hij er even mee. Maar meer ook niet.
Hij heeft verder wel veel knuffels maar doet er niks mee.
Ik vind het altijd wel schattig als ze iets hebben.

jaja jochem heeft net als floortje een toetie haha zo'n doekje met een kopje eraan zeg maar.
Hij heeft er 2 exact hetzelfde.
Zijn speen zit eraan vast.
Wanneer we weg gaan gaat het altijd mee....
En ik vind het ook idd wel erg schattig als ze iets hebben hij kan er zo heerlijk mee kroelen hihi

Evy heeft niet echt een voorkeur al vind ze het wel lekker om te tutten als ze moe is en naar bed gaat, maar dat mag alles zijn.
Als ze beneden is en ze wordt moe dan pakt ze een pop en gaat ze tegen of half op die pop liggen, dus die vindt ze toch wel erg fijn, maar hij hoeft dus niet mee naar bed.

Noa heeft een hydrofiel luier waar ze altijd mee slaapt!
Ik heb 2 dezelfde die kan ik afwisselen, zodat ik ze ook kan wassen...
ze wordt er ook rustig van als ze haar doek heeft als ze niet lekker is of heel moe, ideaal!

Jorn heeft ook zijn koesedoekjes 2. maar momenteel is ie weg van de beer die ik kreeg van mijn broer uit las vegas. die gaat alleen niet mee naar bed. daar heeft ie zijn koesen en zijn clown.

Ja ons meisje is de 1e die al zo vroeg gehecht is aan een knuffeltje, een roze konijntje van de kruidvat (zo half doekje/knuffel) ze gebruikt de uiteindes om langs haar neusje te wrijven, zo schattig ;-)

hier heeft jayden geen vaste knuffel.
ik rouleer regelmatig om te voorkomen dat hij zich aan 1 knuffel of doekje hecht.
wil de drama`s voorkomen van als je het knuffeltje eens bent vergeten of gewassen moet worden.
dus meneer vind alle knuffels wel goed, als hij maar een knuffeltje of doek je heeft om even te spelen voor het slapen gaan vind hij het goed

Terug
Bovenaan