Knuffelbeertje

Hoi Hoi Frederique,
WAt lief dat je me miste, hihihihi, nee hoor ik ben er nog gewoon,en alles gaat goed, heb alleen niet veel te melden , dus heb de afgelopen dagen meer gelezen.Ben net van mijn ongi af, lekker, en nu maar weer lekker klussen, denk dat ik aankomende vrijdag mijn ei heb, even er op houdende dat mijn cyclus weer 26 dagen is, jeetje wat kruipt de tijd dan toch he...
Maar hoe gaat het met jou, is jou ei al onderweg? Of nog steeds niets? Ik hoop voor je van wel, hou je me op de hoogte?
Heel veel succes in ieder geval, en dat het maar een vruchtbaar maandje gaat worden voor ons en de rest natuurlijk!
liefs Knuffelbeertje

Hoi meis,

Ik ben bang dat ik echt def. afscheid moet nemen van mijn 26 dagen cyclus. Heb nl. 3 weken na mijn ongi nog steeds geen eisprong. Ik baal daar echt vreselijk van. Ik zit nu al op een cyclus van 35 dagen en dat wordt nog langer omdat mijn eisprong nog niet in zicht is. Ik heb weer nieuwe testen van CB gekocht omdat het eerste pak er al door is (ik ging uit van een cyclus van 28 dagen). De eerste eisprong wil ik naast de maybe baby (die ovulatietest gebruik ik ook hihi) ook de CB testen gebruiken zodat ik mijn eisprong niet kan missen en dan ook zeker weet hoe lang mijn nieuwe cyclus is. Morgenvroeg weer testen... hopelijk is er dan een eisprong in zicht...
Het zou dus heel goed kunnen dat we gelijktijdig onze eisprong hebben!!! Dat is wel spannend. Kunnen we met elkaar meeleven!
Lekker dat je ongi afgelopen is... nu maar wachten op je eisprong. Gebruik je een ovulatietest of klus je om de dag en voel je je eisprong? Dat is toch wel handig als je je eigen eisprong voelt. Dat scheelt een hoop geld!
Hoe lang duurde het bij jou voor je de eerste keer zwanger werd?
Bij mij duurde het 3 maanden maar mijn gevoel zegt dat het nu langer gaat duren omdat mijn lichaam duidelijk van slag is na de miskraam.
Ik ben er nu wel iets rustiger onder. Vorige week baalde ik als een stekker dat ik nog steeds geen eisprong had maar ik besef nu beter dat ik geen haast heb en de natuur toch niet kan forceren (morgen kan het weer anders zijn trouwens haha).
Nou meis, we houden elkaar op de hoogte wanneer we onze eisprong hebben etc.

Tot gauw, succes met klussen!!

X F.

Hoi Hoi
He wat klote voor je dat het zo lang duurd, maar wat je zegt je kan de natuur niet forceren , alleen ga je daar de ene dag anders mee om als de andere he, de ene dag kun je er wat makkelijker over denken als de andere, en kun je vervlogens de volgende dag weer behoorlijk in een dip zitten.
Ja ik hoop dat bij mij , ik er weer een beetje vanuit kan gaan (na twee cyclussen, 1e 28 dagen , 2e 26 dagen), dat mijn cyclus weer aardig de oude is, 26 dagen , en daarvan uit gaande heb ik vrijdag mijn ei, ik gebruik geen o testen, omdat ik mijn eisprong voel(de), na mijn mk, heb ik m niet echt duidelijk gevoeld zoals voor mijn mk, dus deze keer maar weer eens opletten!, wij klussen ook eigenlijk maar wat aan, maar toch het meest in de week van de ei, hhihihihi, vind mijn aanstaande helemaal niet erg. Dit is ook tevens de laatste kans om nog zwanger te kunnen trouwen, dus we blijven duimen en hopen.
Zal wel erg spannend zijn als we een beetje tegelijk onze ei hebben, kunnen we steun en afleiding zoeken bij elkaar tijdens het wachten... als je je ei hebt gehad gaat de tijd zoooooo langzaam, heb jij dat ook?
Mijn eerste zs was na 4 maanden , eigenlijk 3, toen gingen we voor het eggie, dus dat viel reuze mee , wat waren we blij.....Helaas mocht het niet zo zijn, maar hebben nu weer hoop, dat moet je houden he.
Nou ik hou je zeker op de hoogte over mijn ei, ik hoop jij mij ook, en ik zal voor je duimen!!!! Klus ze, en ik spreek je snel weer!SUCCES,
liefs Knuffelbeertje

Hoi meis,

Je bruiloft schiet al op he?! In augustus zou je toch gaan trouwen? Hoe staat het met de voorbereidingen? En wordt het een groot feest met alles erop en d'r aan?

Wel lekker dat je die afleiding hebt hoor. Dat mis ik nu wel. Ik ben nu "alweer" 1,5 maand getrouwd.. het gaat erg snel. Ik moet mezelf nog vaak corrigeren als ik het over mijn vriend heb. Je man klinkt ineens zo raar.
Dat zul jij straks ook wel hebben.

Wat lekker dat je je ei voelt. Ik wou dat ik dat had. Ik hoop dat ik deze week ook mijn ei heb want het duurt inderdaad allemaal erg lang bij mij.

Ik houd je op de hoogte in ieder geval!

X F.

HEYYYYYYYYYY, wat super joh, helemaal GEWELDIG!!!!!!!!!!!!! En nu maar lekker klussen he....heel veel succes, en dat het deze keer raak mag zijn !!!Ik zal voor je duimen, spannend he, zitten we toch nog een beetje rond dezelfde tijd, maar jij eerst!!!!
liefs Knuffelbeertje

3 weken na mijn ongi is dan eindelijk mijn ei gesprongen (dat blijft belachelijk klinken hihi).

Gisteren al sex gehad omdat ik al dacht mijn eisprong te voelen (voor het eerst dat ik het voelde aankomen) en daarna 2 minuten met mijn billen de lucht in (en dat is zwaar als je zulke dikke billen hebt als ik hahaha). Vanavond gaan we weer klussen natuurlijk. Mijn man is al laat thuis maar ik wacht wel op hem...

Mijn nod is 27 juli (de dag nadat ik terug ben van een paar dagen Florence). Heel spannend! Ik hoop dat jij ook snel je eisprong hebt. Kunnen we samen naar de nod toeleven!!

X F.

Terug
Bovenaan