Hoi Hoi
He wat klote voor je dat het zo lang duurd, maar wat je zegt je kan de natuur niet forceren , alleen ga je daar de ene dag anders mee om als de andere he, de ene dag kun je er wat makkelijker over denken als de andere, en kun je vervlogens de volgende dag weer behoorlijk in een dip zitten.
Ja ik hoop dat bij mij , ik er weer een beetje vanuit kan gaan (na twee cyclussen, 1e 28 dagen , 2e 26 dagen), dat mijn cyclus weer aardig de oude is, 26 dagen , en daarvan uit gaande heb ik vrijdag mijn ei, ik gebruik geen o testen, omdat ik mijn eisprong voel(de), na mijn mk, heb ik m niet echt duidelijk gevoeld zoals voor mijn mk, dus deze keer maar weer eens opletten!, wij klussen ook eigenlijk maar wat aan, maar toch het meest in de week van de ei, hhihihihi, vind mijn aanstaande helemaal niet erg. Dit is ook tevens de laatste kans om nog zwanger te kunnen trouwen, dus we blijven duimen en hopen.
Zal wel erg spannend zijn als we een beetje tegelijk onze ei hebben, kunnen we steun en afleiding zoeken bij elkaar tijdens het wachten... als je je ei hebt gehad gaat de tijd zoooooo langzaam, heb jij dat ook?
Mijn eerste zs was na 4 maanden , eigenlijk 3, toen gingen we voor het eggie, dus dat viel reuze mee , wat waren we blij.....Helaas mocht het niet zo zijn, maar hebben nu weer hoop, dat moet je houden he.
Nou ik hou je zeker op de hoogte over mijn ei, ik hoop jij mij ook, en ik zal voor je duimen!!!! Klus ze, en ik spreek je snel weer!SUCCES,
liefs Knuffelbeertje