Knuffelbeertje

Het is wel prettig he als je je ei voeldt, ik ben ook erg benieuwd of ik m weer voel, ik hoop het zo.
Ik hou mijn nod op 30 juli. ja het is echt spannend.
Lekker joh dat je nog een paar daagjes weg gaat, gaat misschien de tijd wat sneller, ga je ook de 27e testen?
Ik gaat als ik niet ongi word natuurlijk,zaterdags de 31e testen, nou ik loop weer op de zaken vooruit, eerst maar mijn ei afwachten, maar ja, het is ook zoooooo spannend.(laatste kans).
Nou meis ik ben echt heel erg blij voor je, ik hoop het zo voor je, en inderdaad kunnen we samen wachten en er naar toe leven!!!!!
SUCCES, liefs knuffelbeertje

Hoi Knuffelbeertje,

Eigenlijk zou ik al de 25ste kunnen testen volgens babybrabbel maar ik houd de 27ste aan. De 25ste zit ik ook nog in Florence trouwens. Ik vind het allemaal weer super spannend. Gisteren wel geklust (niet van harte want we hadden allebei geen zin... we hadden een beetje mot gehad haha) maar goed.. Vanavond nog even klussen en dan even een paar dagen rust... en toeleven naar de 27ste.
Toch heb ik niet het gevoel dat ik nu al zwanger word. Ik denk echt dat er wel een paar maanden overheen gaan.
Jij gebruikt geen ovulatietest he? Klus je al wel gewoon om de dag?
Hoe oud ben je eigenlijk? IK ben 27 (en ik woon in Almere).

X F.

Hoi F,
hihihihihi, ik had al je andere stukje gelezen, over met ruzie klussen, heb wel even gelachen, ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor , ei of niet.
Nou wij beginnen vanavond weer met klussen om de dag, en als ik mijn ei voel natuurlijk vrijdag nog een keer extra, maar ook ik heb het gevoel niet snel weer zwanger te worden , gek he, maar hoop het stiekum heel erg van wel.
Nee ik gebruik geen ov test, ik hoop dat ik deze maand wel duidelijk mijn ei weer voel, ik houd je op de hoogte.
Ik ben 25, bijna 26 en woon in Amersfoort, en gaat 13 augustus trouwen, over een maand!!!!!!!!! O ik heb er zo n zin in, verheug me er echt op, heb er gewoon vlinders van in mijn buik, was het alvast maar zover, en het zou natuurlijk echt de MOOISTE dag van mijn leven kunnen worden, als ik deze maand zwanger mag worden, dat maakt het nog net iets specialer omdat ik dat altijd graag gewild heb, maar ja je hebt het niet voor het zeggen he, we moeten maar weer afwachten, nou dat het de mooiste dag word , so wie so, daar ben ik van overtuigd, het is in de eerste plaats een bekroning op onze liefde, zijn inmiddels al weer 11 jaar bij elkaar en wonen bijna 8 jaar samen, ik heb er zin in........
liefs Knuffelbeertje

Ja, maar als je nu niet zwanger blijkt te zijn dan gaan jullie gewoon een kindje maken op je huwelijksreis. Dan is het geen doelmatig klussen maar puur genieten van elkaar want geloof me, na de bruiloft ben je weer extra hevig verliefd!!!
Ik hoop voor jullie dat jullie een beetje mooi weer hebben die dag. Als het maar droog is tenminste. Wees maar blij dat je niet de afgelopen weken bent getrouwd haha. Dat zou echt jammer zijn!
Voel je je eisprong ookal aankomen. Ik denk dat ik deze maand ook mijn eisprong voelde alleen had ik de 2 dagen daarvoor ook al wat steken. Heb jij dat dan ook?

X F.

Nee dagen ervoor steken heb ik niet, ik weet natuurlijk ongeveer wanneer mijn ei komt en als ik (rond) die tijd echte flinke steken krijg weet ik dat dat m is,soms is het echt pijnlijk, en heb het meestal links onder in mijn buik, en dat blijft dat echt zeuren en flink steken, eigenlijk zo n 24 uur, en dan is het gelijk weer over.Ik ben benieuwd hoe het deze week gaat, we zullen het wel zien en voelen, en anders wat je zegt, een kindje proberen te maken in je witte broodsweken heeft ook wel wat, het blijft spannend!!!!
Nou voor jou begint nu het aftellen he, ik ben nog steeds aan het duimen voor je en hoop dat het raak is, succes!!!
liefs knuffelbeertje

Terug
Bovenaan