koekjes etc

A

Anoniem

Guest
Hoe denken jullie over het geven van koekjes (en evt andere lekkere dingen) enzo??
Ik heb de babykoekjes van bambix, rijstwafeltjes en liga voor haar hier staan.
Als er ergens tijd is (tussen al dat slapen en voedingen die ze echt nodig heeft enzo ) geef ik haar zoiets om lekker op te "oefenen".
Ze vind rijstwafel vies, liga gaat wel, maar de bambix koekjes vind ze erug lekker!
Vaak geef ik zoiets als wijzelf ook zitten te eten, want dan kijkt ze ons het eten bijna van het bord af! Hahaha!

hoi 4 dec.

dinand krijgt elke middag een bambix koekje, rijstewafel durf ik niet te geven daar is mn dochter bijna in gestikt en van liga krijg je zo'n knoeiboel, dan zit echt alles onder daar kan ik niet zo goed tegenik geef de laatste paar dagen ook een koekje als we gaan wandelen of boodschappen gaan doen, want anders gaat ie  maar ja dat doet ie overal om de laatste paar dagen, dus voor een beetje afleiding en zo dat ik even rustig mn boodschapjes kan doen krijgt ie een extra koekje, kan denk ik geen kwaad,

groetjes susanne

Hoi,

ik heb van alles in huis gehaald.... maar uiteindelijk ben ik degene die het opeet.
Ze haalt haar neus op voor koekjes!!!
Voor de rest  peuzelt en snoept ze wel graag, maar andere dingen... softijs, gebak...
Maar dat krijgt ze mss hooguit 1x in de 2 weken ofzo.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Mijn zoontje eet soms een liga. Rijstewafels vind hij vies en die bambixkoekjes heb ik nog nooit gezien. Zal eens kijken...

Hoi,
ik geef eigenlijk niks tussendoor. Ik kan ook niet zo tegen dat geklieder. Als ze echt het eten uit onze mond zit te kijken stop ik een ministukje brood in haar mond.

groeten Elke

Onze Lara  krijgt af en toe een Lange Vinger; wij hebben in Duitsland lange vingers zonder suikerlaagje gevonden; ideaal!
En die gaan er dus in als koek...
Maar vaak komen we in een dagelijks eet- en slaapritme niet eens aan koekjes toe. Dus het is ongeveer 2 a 3x per week ofzo.
En verder laten we haar nog wel eens meesnoepen als wij een gebakje, vla of snoepje eten. Gewoon een klein hapje of likje. Verder snoept ze zelf nog het meest van de fruithapjes, groenteprakjes en kinderkwark-toetjes die in haar dagelijkse eetpatroon zitten.
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat we haar voorlopig met een stuk fruit "als snoep" kunnen zoethouden.

Hallo,

Floris krijgt af en toe als tussendoortje een soepstengel. Hij krijgt niet zo vaak een tussendoortje. Hij heeft vaak genoeg aan zijn "gewone" eten (fruithap, flesjes melk, boterham, groentehap).

Groetjes,
Femke (moeder van Floris 7-11-06)

hoi hoi,

Het is echt een beetje irri...ik heb een kind die niks anders wil dan flesjes en potjes. Ik heb hier Liga staan, die doe ik dan door het fruit. Maar hij zuigt het fruit erom heen weg en spuugt de Liga weer uit! (ik probeer hele kleine stukjes te maken...)

Dus...ook al wil ik wel, hij wil niet!

Ik heb inmiddels ook de lange vingers uit Duitsland gevonden. Eens even kijken of dat succes heeft.

doei
Anita

Terug
Bovenaan