Koekjes

Hee meiden, ik vraag me af wat voor koekjes jullie geven. Ik geef Soep stengels of van die Nijntje etc koekjes maar ik vraag me af zou een gewoon biscuitje niet beter zijn? Aan de andere kant las ik ergens dat in kinderkoekjes extra dingen zitten die ze nodig hebben maar zijn dat dan die Nijntje koekjes? Geven jullie ook lange vingers? En wat ik ook zo gek vind zijn rijstewafels die ze op de crèche krijgt, maar daar zit toch zout in? Ik dacht dat dat niet mocht. Hoor graag welke en hoeveel koekjes jullie doen. In de ochtend doe ik altijd fruit.
 
Hoi,

Ik geef nu alleen nog liga stap 1. Ga binnenkort weer eens verder kijken. Rijstewafels heb je ook speciaal voor baby's, zijn hele kleine wafeltjes, maar die wil Jake niet.
 
Ik geef inderdaad nijntje koekjes. maar ook wel eens een plakje leverworst omfat aniek dat echt heel erg lekker vind. verder nog niet zo veel. per uitzondering een.lange vinger of ander koekje, vooral bij oma haha. ze wil alles wat wij ook eten.
 
Hoi, ik geef liga stap 2 en rijstewijfels, indien er geen koemelk in zit ook andere dingen, maar eigelijk geen nijntjekoekjes of lange vingers. Deze zijn zo zoet gemaakt en vind dat dus niet zo verstandig.
Dit krijgt hij als we een keer weg zijn, als traktatie zeg maar.
Ben nog op zoek naar biscuit zonder koemelk. Maar nog niet aan toe gekomen.

 
Ik dacht juist dat die Nijntje joeken zonder suiker waren. Nu zijn ze natuurlijk net op dus kan ik niet kijken. Heb wel van die kleine rijstewafels gevonden bij de kruidvat. Ik ben het wel met je eens yvon, ik vind langevingers ook niet zo maar op de site van het voedingscentrum bij peuters en dan snacks staan juist wel kinderkoekjes en lange vingers??
 
Bij de aldi hebben ze ook mini rijstwafels. Broodkorstje kun je geven, hier krijgt ze van alles maar ik kijk altijd na het aantal calorien dat er in zit. Volgens mij was t advies dat er niet meer dan 50 cal per koekje in mag zitten. Stukje jonge kaas30+ lange vinger, ik vindzoet niet zo erg als het maar met mate is. Ik kijk vooral of er geen zout(natrium) in zit. Of minimaal. Soepstengels krijgt ze niet weg.
 
Terug
Bovenaan