<p>Zijn hier moeders met een kindje met koemelk allergie? Hier veel klachten wat bij elkaar goed koemelk allergie kan zijn.</p><p>Klachten:</p><p>-stinkende groene ontlasting soms nog wel wat geel erbij.</p><p>-krampjes tijdens de fles maar ook na de fles.</p><p>-droge schilferige hoofdhuid en ook in dr gezichtje, een wat vochtig oogje wat soms traant</p><p>-sinds drie,vier weken verkouden. Geen groen snot en bij controle CB longen in orde maar ik vind het te lang duren dat ze ervan af is. </p><p>-slecht slapen, snel wakker. Enkel in onze armen wil ze slapen.</p><p>-spugen soms klein beetje soms wat meer. Soms direct na de fles soms ook na een uur nog. </p><p>-drinken soms onrustig maar drinkt soms ook gewoon goed en in 1x de fles leeg. </p><p>Mijn dochter is inmiddels 10 weken oud heeft 5 weken borstvoeding gehad en daarna overgegaan naar kunstvoeding en toen is het begonnen.... Ik heb voor maandag een afspraak gemaakt bij de huisarts maar ben benieuwd naar de ervaring van klachten en welke voeding goed werkt?</p><p>Alvast bedankt voor de info!</p><p>carmen </p>