Koemelk allergie

Mijn zoontje hield geen enkele fles binnen dus ik wist niet dat je ook koemelk allergie kom hebben als je sommige flessen wel gewoon binnen hield. Dan zou ik zeker naar de huisarts gaan want ze heeft ook veel andere klachten 
 
Hallo!
Wat goed van je dat je naar de huisarts gaat. Sta vooral op je strepen dat je het uitgezocht wil hebben! Mijn dochter heeft waarschijnlijk ook kma en krijgt nu pepti als voeding en dit is een verademing. Mijn dochter had veel dezelfde symptomen als Majom vertelde. Spuugde soms haar flessen uit (en dan weer niet en dronk ze aardig rustig) veel huilen na de fles en voor de fles, korte slaapjes en veel overstrekken. Dronk met wat aandringen dan wel 500cc maar met pijn en moeite!
Heel veel succes, hopelijk heb je snel duidelijkheid! 
 
Net gebeld met het CB en we kunnen beter daar naar de kinderarts gaan. Hun kunnen evt ook recept uitschrijven voor de voeding. Vanochtend ook bultjes op haar lichaam van uitslag en na een uur spugen, rook erg zuur. Ben ook bang voor combinatie met reflux. Ben benieuwd vanmiddag afspraak bij de kinderarts. Bedankt voor jullie reacties!
 
Terug
Bovenaan