Koemelk allergie.

Hoi Binbar,

We hebben de eerste 5 voedingen nog 2 scheppen pepti en 3 scheppen H.A. gedaan en sinds gisteren zijn we volledig overgestapt op Pepti. In principe gaat het redelijk goed, ze heeft gelijk na de voeding wel last van haar buikje hebben we het idee, maar het duurt veel minder lang dan voorheen.

Ik hoop dat we er net zulke goede ervaring mee hebben als jullie.

Liefs

Ps gisteren heeft Saar ook voor het eerst gelachen

Hoi Roos en Saar,

Klinkt goed dat lachen, hier hebben we nu echt een super vrolijk kind en wij zijn nu ruim 2 weken verder...

Ik hoop voor jullie dat julie het zelfde mee gaan maken, hou je me op de hoogte...

Liefs

Hoi Binbar,

Vandaag weer een shit dag gehad, veel huilen en weinig slapen.

Vandaag de fysio langsgeweest en ze denkt toch dat het (ook) reflux is en daar hebben we medicijnen voor gekregen. We hopen dat het nu weer beter gaat...

Ik houd je op de hoogte.

Liefs

Hoi Roos en Saar,

Heb jij wel eens gedacht om een bezoek te brengen aan een Osteopaat? Bij ons heeft het in combinatie met Pepti 1 erg geholpen.

Vandaag zijn we met onze stoere vent naar het CB geweest en heeft ie zijn eerste 2 prinkjes gehad. huilen, huilen, maar nu lekker slapen. Al ruim 3 uur, ik laat hem maar even. Verder waren ze het met ons eens dat het koelmelkallergie is.

Liefs en ik hoor het weer van je.

Nee, we hebben daar nog niet echt over nagedacht. We hebbennu medicijnen voor de Reflux en we hebben een heel ander meisje. Ze is veel vrolijker en kijkt veel vriendelijker. Ze huilt nog steeds wel, maar dat is meer dat ze gewoon niet in slaap kan komen o.i.d. wat elk kind heeft. Ze gilt niet meer zo.

We hebben echt het idee dat de combinatie met de Pepti en de medicijnen voor de Reflux het antwoord bij ons is.

Mooi dat het met jullie mannetje zo goed gaat. Leuk he die prikjes, hoort erbij maar leuk is anders.

Liefs

Hoi Roos en Saar,

Wat een super goed nieuws om te horen... Ik hoop echt dat dit voor jullie het antwoordt is en blijft.

Want wie wil er nou niet een kind wat lekker in zijn of haar velletje zit.

Ik wens julie heel veel succes, liefs van ons.

Hoi Binbar,

We zijn van de week naar de kinderarts geweest en hij heeft Saar helemaal bekeken en alles was goed met haar. Ze was ook goed gegroeit. We moesten wel dit weekend de provocatietest doen (door langzaamaan steeds meer gewone standaard voeding te geven). We zijn hier gisteren mee begonnen met 10 ml gewone voeding per voeding. Na 3 voedingen begon Saar weer heel erg te huilen en was ze erg onrustig. We zijn gelijjk weer volledig overgegaan op de Pepti, ze is toch echt allergisch. Vanochtend was ze gelukkig weer gewoon rustig en lag ze weer lekker te lachen en vrolijk van zich af te kijken.

Hoi Roos en Saar,

Wat fijn om te lezen dat jullie nu echt weten wat ze heeft.
Zielig he die test, arm kind ik hoop dat jullie de Pepti ook vergoed kunen krijgen via jullie ziektenkosten verzekering? Want die Pepti is best aan de prijzige kant.
Met onze kleine man gaat het ook nog steeds super goed. Hij zit nu weer even in zijn regeldagen. Maar voor de rest is tie zo lief en lacht ie zo vrolijk. En brabbelt al heel wat weg, zo gezellig dat gebrabbel in huis.
Liefs en sterkte... En onthou liever een vrolijk kind dan een huilbaby...;-)))))

Terug
Bovenaan