koemelkallergie

hallo medeouders!!!
zijn er hier ook mensen met eenbaby met koemelkallergie en hoe zijn die erachter gekomen dat hun baby deze allergie had??
wij zijn sinds vandaag overgestapt op nutrilon pepti om te kijken of onze zoon van 4 en een halve maand misschien deze allergie heeft;.
 
Hallo,
Mijn zoontje van nu 8 mnd heeft koemelkallergie.
Erg heftig is het, mijn zoon gilde het uit van de pijn kreeg ezeem in zijn gezicht groeide niet goed en kon heel erg moeilijk poepen om het zo maar te zeggen het kan ook andersom zijn hoor,heb ik gelezen. We zijn bij de huisarts geweest en die heeft ons nutrimigen voorgeschreven ( alleen te verkrijgen via recept en verzekering) en dit moesten we 10 dagen proberen en als hij het had zou hij een ander jochie worden en ik kan je zeggen het is een heel ander jochie geworden geen pijn meer en huilt alleen nog maar als hij eten wil!!! Ik loop nu ook bij een dieetiste omdat alles bij kinderen met koemelkallergie langzaam opgezet moet worden zo kunnen ze niet met 4 mnd een fruithapje en dat dan pas met 6 mnd en dan kunnen ze ook weer een allergie er van krijgen! Kijk anders ook eens op www.meadjohnson.nl. Als je nog wat te vragen hebt stel het dan maar Succes ermee!
Groetjes
 
herknbar is het van jouw met de enige uitzondering dat mijn kleine man juist hele dunne luiers heeft maar ook hij kan heel hard krijsen en heeft exceem in zijn gezichtje en woog bij zijn geboorte 5440 gram en na 4 maanden 6600 gram verder ziet hij er wel gezond uit en doet hij alles goed maar dat krijsen vonden we niet normaal het gaat ons echt door merg en been en daarom prberen we sinds vandaag de nutrilon pepti uit en hopen dat er wat uit zal komen.
 
hoi renate
ik wilde toch even wat vragen
veranderde door de andere voeding de ontlasting snel
ik heb net marten de luier verschoont en ik stond vebaast te kijken want zijn luier was niet meer okergeel maar groener en al iets compacter.
 
Hoi, Van wie moet jij nu dan pas die andere voeding gaan proberen??
Volgens het consultatiebureau moesten wij ook maar even wachten ook 4 maanden maar gelukkig ben ik erg eigenwijs, mijn zoontje vond niet eens zijn bad leuk en nu nu is het een heerlijk mannetje nogmaals ik had dagen dat ik gewoon mee zat te huilen met hem! Hopelijk gaat het nu goed is het na 10 dagen nog niet verbeterd ga dan naar je huisarts en vraag dan om nutrimigen!!! Ik zou het leuk vinden om nog even van je te horen hoe het gaat met je knulletje!!!
Mijn zoon die had helemaal geen ontlasting en als hij het had was het ook geel nu gaat hij 2x per dag en lekker compacter maar je gaat het heel gauw merken ik merkte het al met de eerste fles die dronk hij rustiger op en na 2 dagen was zijn exzeem weg!!
Ik zou het leuk vinden om nog even van je te horen hoe het gaat met je knulletje!!!
 
wij hebben door ervaringen uit de vrienden kring het idee gekregen dat Marten wel eens een koemelkallergie ZOU kunnen hebben en na op internet gezocht te hebben bleek dat Marten een aantal kenmerken had die ook bij deze allergie voor konden komen zoals het exceem, de krampen, Marten nam niet echt toe in het gewicht 1,1 kilo is te weinig in 4 maanden en hij had dus nog steeds spuitluiers en dat zouden nu toch wat dikkere luiers moeten zijn volgens mij.
maar omdat wij dat niet wisten dachten wij dat Marten niet gewoon kon huilen en alleen maar kon krijsen, we dachten dat hi het nodig had om zichzelf in slap te huilen etc en iedereen zei elke baby huilt anders en het zal wel bij het kind horen en ga zo maar door.
we proberen het nu en volgens de huisarts moet na een week wel verbetering er in zitten en is dat neit zo dan kunnen we de koemelkallergie uitsluiten we wachten dus maar af en duimen aan de ene kant dat het dit is dan kunnen we hier verder op borduren en anders wil ik dat ze in het ziekenhuis eens gaan kijken waarom Marten zo krijst en niet groeit
he ik ben blij dat het bij jullie zo goed gaat nu en hoop dat het bij ons ook zo zal gaan
he Renata ik houd je hier steeds op de hoogte oke?
leuk dat je zo geinterreseerd bent en ik wil ook graag weten hoe het bij jullie verder gaat.Hoe oud is jullie mannetje trouwens
 
Hoi,

Ik hoop dat je hier nog wel eens even kijkt, ben erg benieuwd hoe het nu met Marten gaat!?
Mijn zoontje is nu 8 maanden oud, het gaat perfect met hem!!
Ik weet nog wel na de voeding geprobeert te hebben en toen bleek dat hij het had was hij gelijk een maand erna bijna 1.5 kilo aangekomen, zalig was dat!Hij heeft toen echt een sprong gemaakt en ik was alleen maar aan het genieten!
Hoop nog wat van je te horen!!
Groetjes.
 
hoi renata
hier was ik weer.
marten krijgt nu sinds zaterdag de pepti en ik ben er voor 80 % van overtuigd dat dit het moet zijn hij heeft wel even moeten wennen denk ik want tot gisteren bleef hij heel hard krijsen.
Maar vandaag heeft hij tot mijn grote verbazing geen een keer gekrijst en heeft hij heel lekker geslapen,vanmorgen 1 en een half uur en vanmiddag weer en dat was voor het eerst sinds zij geboorte. ook werd hij veel vrolijker wakker en ging hij zonder problemen slapen ik heb vandaag voor het eerst sinds een hel;e lange tijd kunnen geniet van de kleine man( en dat is echt fijn)_ ook heeft hij bijna geen krampen meer en heeft hij geen exceem meer op zijn hoofd.
 
Terug
Bovenaan