wij hebben door ervaringen uit de vrienden kring het idee gekregen dat Marten wel eens een koemelkallergie ZOU kunnen hebben en na op internet gezocht te hebben bleek dat Marten een aantal kenmerken had die ook bij deze allergie voor konden komen zoals het exceem, de krampen, Marten nam niet echt toe in het gewicht 1,1 kilo is te weinig in 4 maanden en hij had dus nog steeds spuitluiers en dat zouden nu toch wat dikkere luiers moeten zijn volgens mij.
maar omdat wij dat niet wisten dachten wij dat Marten niet gewoon kon huilen en alleen maar kon krijsen, we dachten dat hi het nodig had om zichzelf in slap te huilen etc en iedereen zei elke baby huilt anders en het zal wel bij het kind horen en ga zo maar door.
we proberen het nu en volgens de huisarts moet na een week wel verbetering er in zitten en is dat neit zo dan kunnen we de koemelkallergie uitsluiten we wachten dus maar af en duimen aan de ene kant dat het dit is dan kunnen we hier verder op borduren en anders wil ik dat ze in het ziekenhuis eens gaan kijken waarom Marten zo krijst en niet groeit
he ik ben blij dat het bij jullie zo goed gaat nu en hoop dat het bij ons ook zo zal gaan
he Renata ik houd je hier steeds op de hoogte oke?
leuk dat je zo geinterreseerd bent en ik wil ook graag weten hoe het bij jullie verder gaat.Hoe oud is jullie mannetje trouwens