koemelkallergie

Hoi,

Fijn om te horen, wanneer je het echt kan zeggen en echt het verschil kan merken met huilen is met 10 dagen dus dat betekend vandaag de 6 de dag en als je het nu al gaat merken, dan kan je het in feite al met zekerheid zeggen! Wat een verschil he met de andere verleden zeg maar dagen, gewoon lekker genieten!! En het wennen zal het niet zijn, de andere voeding kan nog 7 tot 10 dagen door werken zei mijn dokter! Maar ik merkte het ook al eerder hoor ik geloof dat ik het met echt het stoppen met huilen 7 dagen was en met dag 9 was het heerlijk, daarvoor was het ook een heerlijke mannetje maar je hoort het gewoon!
Ga maar lekker genieten en ik hoop nog wat van jullie te horen! Groetjes
 
ik ben blij dat je ngo even reageerde wan tik was eigenlijk wel benieuwd waarom hij nog wel op maandag en dinsdag aan het krijsen was maar nu weet ik dat de andere voeding nog door kan werken en hij is vandaag alweer zo ontspannen en gaat alweer zonder hulen naar bed alleen vanmorgen heeft hij even moeten huilen omdat hij tegen zijn slaap aan zit maar en kindje mag ook wel huilen als hij maar neit meer zo krijst
ik moet heel eerlijk zijn dat ik het fijn vind dat hij nou kan jengelen.en niet meer zo boos is
Zijn exceem is steeds minder aan het worden.
 
Hoi hoe is het nu met je zoontje?
Ik ben erg benieuwd, let wel op he als hij koemelkallergie heeft kan en mag hij niet alles hebben kwa groente en fruit en brood moet je echt om een doorverwijzing naar de dietiste vragen!
Zo mocht mijn zoontje pas met 6 maanden eerst fruit en daarna pas langzaam aan aardappels en groente en vlees mocht hij pas met 7 maanden!
Ik hoop dat alles goed gaat?!
Groetjes
 
hoi renata
op dit moment gaat het wel redelijk alleen heeft hij echt nog af en toe de krijs buien. hij is wel rustigere nu hij de pepti krijgt , hij gaat makkelijker slapen, is tevredener,slaapt overdag meer en zijn exceen is bijna weg, hij blijft alleen vreselijke dunne luiers houden en hij groeit nog niet genoeg volgens mij. ]
verder heb ik het burau telefonisch gebeld en die zeiden dat het heel goed mogelijk was dat het een echte koemelk allergie was omdat er heel veel allergie in de familie voorkomt en die vond het vreemd dat mijn cb arts en verpleegkundige die link niet legde.
we moeten het nu 4 weken gaan geven en verder niets en dan in overleg met het burau de provocatie test doen. we wachten af ik moet de 19e weer heen . Groetjes gina
 
Terug
Bovenaan