koemelkallergie

Hoi Nicole,

Ik denk niet dat het een koemelkallergie is. Het kan ook "zomaar" eczeem zijn. Weet het klinkt vaag maar zo noem ik het maar. Het is eczeem eigelijk zonder reden.
HEt is zeker niet van je was middel want dan zou het op haar rompje zitten omdat dat vaak en veel in contact komt door het rompertje de plekken die jij zegt komen bijna niet in aanraking met de net gewassen spullen.

Mijn dochter kan ook absoluut niet tegen vaseline pff en dan het commentaar nou mevrouw dat kan niet hoor ze kunnen daar allemaal tegen. Nou de mijne niet. Dus ben voorzichtig gaan proberen (klein stukje huid insmeren met iets niet de hele plek.) Dan kan je zien hoe de huid reageert.

Nu gebruiken we cardiflor en dat gaat goed. Ik raad olie ook af dat sluit net als vaseline de huid af en bij eczeem moet het wel vet worden maar niet afgesloten.

Dus misschien kan je dat eens proberen.

groetjes joyce mama van Mara
 
Hoi Joyce,

KOn dit bericht niet meer vinden op het forum maar heb het dan eindelijk weer gevonden!!

Nou inderdaad het heeft niks met de waspoeder en ook niet met de similac te maken, heb van het cb dat schimmelinfectiecreme gekregen en ja hoor de plekken zijn nu alleen nog rood alle schilfers en natte plekken zijn weg en dat na 2 dagen geweldig toch! eindelijk iets dat helpt!!

Bedankt voor je reactie, groetjes van Nicole.
 
Terug
Bovenaan