Onze zoon heeft een koemelkallergie. Hier kwamen we na ongeveer 10 weken achter. Hij was ontzettend jengelig/huilerig en overdag sliep hij niet tot nauwelijks. Ook spuugde hij vrij veel. Hij was na de voeding eigenlijk altijd gewoon heel erg ontevreden en onrustig. Vanaf ongeveer 10 weken hebben we hem pepti gegeven en dat is toen heel lang goed gegaan. Nu alleen sinds ongeveer 3 weken is het weer een beetje mis. Hij jengelt/huilt weer veel overdag en slapen doet hij ook overdag bijna niet meer. Ook spuugt hij veel meer dan we van hem gewend zijn. Soms zelfs na 4 uur nog, dus als hij eigenlijk al de volgende fles moet hebben. We worden er weer een beetje moedeloos van. Op het cb zeiden ze dat dit vaker voorkwam met de pepti, dus dat dat na verloop van tijd toch niet meer genoeg werkt. Er schijnt nog andere voeding te zijn waar helemaal geen eiwitten in zitten. Heeft iemand hier ervaring mee en herkent iemand dit, en dan vooral dat spugen? Laat me even weten hoe dat bij jullie was en of het eventueel met die andere voeding over was. Ik wil namelijk erg graag mijn vrolijke mannetje van een paar weken geleden terug.