koffertje klaarmaken....

Verzekeringpapieren, geld voor parkeren en een munt voor de rolstoel niet vergeten.

Ik neem zelf geen ochtendjas mee, indien ik moet blijven, dan is deze zo gehaald. Heb wel een lekkere sportbroek en een piama ingepakt. De piama voor het geval dat ik moet blijven.

Ik heb ook een flair mee voor mij zelf (je weet nooit) en man lief neemt de Nintendo mee
En ja kleding kindje, mutjes, jasje, deken, maxicosi

Kraamverband en luiers ed hebben ze daar wel.
Toiletspullen, heb zelf allemaal mini's gehaald en een nieuwe tandenborstel

Heb een lijst met telefoonnummers en wat nog ingepakt moet worden(als mobiel, opladers, evt fototoestel indien die eruit is gehaald) op de koffer geplakt (hebben een weekend koffertje met alles erin, erg handig)

Nou volgens mij ben ik zeker wat vergeten, maar ik had alles van een lijst af, en dat vond ik wel fijn. Al stonden er ook wel onzin dingen op, als tepelbeschermers enzo.

x yvonne

kraamverband en babyvoeding wist ik niet zeker of ze dat hadden, luiers vroeg ik mijzelf idd ook al af waarom ik die erin gedaan had hihihi
wikkeldeken is voor in de maxicosi, lekkere dikke
sloffen zitten er ook in
de papieren van de verloskundige, ponsplaatje en verzekeringspasje zit in mijn handtas die meemoet
geld voor parkeren en rolstoel ligt in de auto, je kan ook altijd pinnen.

oja ook een lijst met bevallingswensen en belangrijke telefoonnummers aangezien manlief niet weet hoe mijn gsm werkt
en duidelijk uitgeschreven hoe de kleine gaat heten.
manlieef moet die meenemen naar stadhuis, weet ik zeker dat er geen schrijffouten komen waar ze meemoet leven.
mijn mans vader heeft nl 2x de naam verkeerd onthouden of geschreven bij hun 3 kids.

groetjes sabine

Hihi, wat een stress begint er te komen zeg!! Ik moet nog beginnen met pakken. Dat ga ik donderdag doen als mn meidje naar de psz is. Kan ik in alle rust kijken wat ik mee wil nemen en nog moet halen. Zeker nog een fijne broek voor na de bevalling met de kraamverbanden etc. Bij mijn dochter had mn man de verkeerde gepakt en die paste nauwelijks dus zat het kraamverband niet goed. Gelukkig lekte het thuis pas door, maar dit gebeurt niet nog eens hihi!!

Komend weekend ben ik 37 weken en mag het thuis gebeuren dus dan gaat ons bed omhoog, ga ik het wiegje opmaken en de laatste dingetjes klaarzetten.

Voor de beeb neem ik alleen kleertjes, rompertjes en een eigen flesje mee. De rest (luiers, flesvoeding etc) hebben ze in het zkh.

Succes met pakken!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan