koffie met ...

Met onze eerste hebben wij ook cake met slagroom en muisjes gedaan. Is lekker en zo klaar. Ik had wel de cake van bakkerij 't stoepje, die vind ik zo lekker!!!

En aan bedankjes hebben we niet gedaan. Gewoon dank je wel zeggen en ze krijgen te eten en te drinken. dat vinden wij genoeg.

Liefs,

Bij de eerste hadden wij gewoon beschuit met muisjes en heeft mijn man op zijn werk wel getrakteerd op soesjes met witte chocolade en muisjes erop. Dit keer hebben we voor thuis soesjes, met witte chocolade en dan van dr. Oetker  een bepaalde decoratie  erop, welke zet ik hier ff niet neer, want dan is het meteen bekend wat we krijgen. We hebben het toevallig gisteravond klaargemaakt en staat erg feestelijk.

wat een gedoe allemaal zeg, dan ben ik zeker een burger trutje of zo maar beschuit met muisjes vind ik juist zo leuk.

En een bedankje ??
Nee hoor.. waarom? Vinden wij nergens voor nodig. Zeker weer iets wat uit Amerika is overkomen vliegen net zoals kraamfeesten.

Hoi,

Bedankjes vind ik zelf zo leuk. Deed ik ruim 6,5 jaar geleden al bij de oudste. Toen had ik voor iedere bezoeker/gezin een piepklein knuffeltje met daaraan een kaartje met de geboortedatum en naam van mijn zoon. Bij de jongste had ik vingerpoppetjes met kaartje  en voor de baby die straks geboren gaat worden heb ik badeendjes met een kaartje.
Ik heb eigenlijk ook nog nooit ergens een bedankje gekregen, maar zoals ik zeg: ik vind het zelf leuk om een klein aandenken te geven en je ziet toch nog wel bij deze of gene je bedankje terug na al die jaren en dat is ook leuk.

groetjes, keesje

Terug
Bovenaan