Koffie

Ik drink half-caffeïne van DE, dat is dus minder maar niet caff.vrij. Daar drink ik 2 á 3 kopjes per dag van en dat gaat prima. Ik ben nu 14 weken zwanger en het smaakt mij nog steeds erg goed !
Alles waar "te" voor staat is niet goed dus wel opletten met de hoeveelheid. 4 kopjes mag...

Groetjes
Mel
 
in mijn eerste zwangerschap luste ik geen koffie,alleen de lucht deed me al kokhalzen.Bij de tweede en nu de derde heb ik in het begin geen koffie gedronken omdat ik het weer niet lekker vondt,maar ondertussen lust ik het wel.Ik ben zo wie zo niet zo'n ernorme koffie leut,drink er 'smorgens een af en toe 'smiddags en 'savonds,als ik er zin in heb.Met mate kan het geen kwaad hoor!! En anders,als je erg veel drinkt idd half caff. of caff.vrij,misschien even wennen voor de echte koffie drinkers!
 
Ik bewaar de koffie nu voor het ontbijt in het weekend. Smaakt het helemaal super.

Wij ontbijten in het weekend altijd op bed met croisantjes uit de over met een dikke laag pasta en een koppie koffie. Heerlijk!
 
Ik drink nog regelmatig koffie. Vorige zwangerschap lustte ik absoluut geen koffie, maar nu drink ik ook nog zo'n 4 koppen per dag. Overigens is het niet goed! Tenminste, de caffeine schijnt niet echt goed te zijn. Maar ik houd me verder aan alle voorschriften en op 1 dingetje zondigen vind ik van mezelf wel mogen. Ben overigens bijna 40 weken zwanger.
 
Terug
Bovenaan