Koffie

Sinds vandaag lust ik het niet meer, maar anders ofwel thuis 2 koppen of op mijn werk drie kleine bekertjes.
Ik drink het alleen 's ochtends, omdat ik gemerkt heb dat ik anders hoofdpijn krijg, wanneer ik lange tijd geen koffie heb gehad.

Groetjes,
Michelle
 
Ik ben dus echt altijd een gigantische koffieleut geweest maar krijg het echt niet meer weg. Ik had het ook altijd nodig om even goed wakker te worden en dat kost me nu wat meer moeite hihihi. Wie weet, ik hoop misschien over een tijdje dat ik het wel weer lust. Ik ben nu pas 14 weken zwanger.

Liefs, Ank
 
hai,

Ik drink gewoon nog 2 grote mokken per dag, doe ik nog ouderwets ook. Zeer sterke koffie zetten, pikzwart dus en dan met opgeklopte warme melk erbij. Dus meer melk dan koffie om de koffie normaal van kleur te drinken. Ik moet dit ook wel doen om toch melk binnen te krijgen, want ik lust niets anders, geen gewone melk o.i.d.

Gr Aaltje
 
Hai,

Ook ik ben een echt koffiedrinker! Drink per dag 2 tot 4 grote mokken koffie met melk en suiker! Heerlijk!! Mn koffie heeft me nooit zo lekker gesmaakt als nu! Ik weet dat het eigenlijk te veel is, maar dronk voor mn zwangerschap ook veel cola en dat laat ik nu staan, dus voor mij is het al een hele vermindering!

Groets
 
Terug
Bovenaan