Kolf Apparaat

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje en wil graag borstvoeding geven. Om mijn partner ook mee te kunnen laten genieten wil ik ook gaan afkolven. Wie heeft er tips voor een goed kolf apparaaat? Het liefst eentje die ik ook mee kan nemen naar mijn werk over een tijdje.

Groet,
Sharon

Hai,
Ik zou als ik jou was even afwachten tot je kindje er is, en of het goed gaat met de bv.
Gaat dat lekker, dan pas zou ik er een gaan halen. Het zijn best dure apparaten en de eerste weken is het toch nog niet genoeg op gang om te kolven. Misschien wil de bv om een of andere reden niet lukken, en lukt het wel dan kun je er voor op pad gaan.

Ik heb nog geen ervaring met een kolf, maar ga vanmiddag de electrische dubbele kolf van Medela kopen. Maar hoe of dat ik die vindt weet ik dus nog niet...
Groetjes Soela

Hey Sharon, ik vond het juist wel fijn om een kolfapparaat te hebben vlak nadat ik was bevallen; bij mijn zoontje lukte het in het begin namelijk niet goed met de borstvoeding, en toen kon ik toch alles op gang helpen met het kolfapparaat. Ook bij de andere kids heb ik het gebruikt om overtollige melk (en dus zere borsten) kwijt te raken, en zo bouw je een voorraadje op. Ook wij hebben de electrische kolf van Medela, op aanraden van de kraamzorg indertijd gekocht. Succes ermee!

Ik heb de handkolf van Avent. Vond het toen een makkelijk ding hoor. Nou spoot bij mij de borstvoeding eruit dus het ging wel makkelijk. Ook hoor ik wel goeie verhalen over een elektrische maar sommige maken veel herrie.

Je zou er de eerste tijd ook een kunnen huren en kijken of het bevalt.

hoi,
Ik had de avent handkolf (55 euro geloof ik). Niet te groot, makkelijk mee te nemen en niet te duur.
Ik heb hem de eerste 4 maanden af en toe gebruikt als ik eens weg moest en later hadik hem 1x in de week op mijn werk nodig,

groetjes ELke

ik heb net vorige week een electrische dubbele van medela gekocht.
mijn kleintje was toen 4 weken oud.