Ik heb een vraag:
Sinds vorige week heb ik een kolf, medela swing, en ben ik hiermee gestart.
Het ging gelijk als een speer en ik kolfde 120 cc. Dit was in het begin van de middag.
Dat was ook geliljk alles, hiernaa lukte het voor geen meter.
De volgende dag kreeg ik er met moeite 20 cc uit. Maakte niet uit wanneer ik het probeerde, ' s ochtends, 's middags of ' s avonds. Wel stonden mijn borsten vol spanning. En wanneer mijn zoontje drinkt hoor ik het naar binnen klotsen, hij is een gulzige drinker. Spugd soms ook, en dan komt er genoeg terug!
Wat zou ik hier aan kunnen doen om het kolven beter te laten lukken.
Ik moet volgende maand weer gaan werken, maar zo kan ik geen bv blijven geven en zal ik echt over moeten stappen op fv.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes Anouk
Sinds vorige week heb ik een kolf, medela swing, en ben ik hiermee gestart.
Het ging gelijk als een speer en ik kolfde 120 cc. Dit was in het begin van de middag.
Dat was ook geliljk alles, hiernaa lukte het voor geen meter.
De volgende dag kreeg ik er met moeite 20 cc uit. Maakte niet uit wanneer ik het probeerde, ' s ochtends, 's middags of ' s avonds. Wel stonden mijn borsten vol spanning. En wanneer mijn zoontje drinkt hoor ik het naar binnen klotsen, hij is een gulzige drinker. Spugd soms ook, en dan komt er genoeg terug!
Wat zou ik hier aan kunnen doen om het kolven beter te laten lukken.
Ik moet volgende maand weer gaan werken, maar zo kan ik geen bv blijven geven en zal ik echt over moeten stappen op fv.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes Anouk