Kolven op school (werk)

Ik begrijp je heel goed, little girl! Bij mij was de realiteit ook dat ik vaak 10 minuten had, waarin ik met de handkolf een halve voeding kon kolven, dus aan einde van 3 keer kolven had ik er echt max 2. Ik wilde er ook niet steeds iemand mee opzadelen. Als we een vergadering hadden, deden we iets eerder jassen aan, was ik op tijd buiten met klas en deed ik de drie kinderen die dan niet meteen werden opgehaald even naar een collega, dook ik het hok (het omkleed hok van de gymleraar bleek geen glas te hebben?) in en was soms paar minuten later voor vergadering. Dit deed ik 6 weken, erna 2 weken vakantie en toen was dochter alweer een maand of 7, dus voelde ik wat minder druk. Ik moet wel zeggen dat ik geluk heb dat mijn dagen niet allemaal aaneengesloten zijn, waardoor ik op de andere dagen gewoon kon voeden op verzoek, bv liep niet meer terug. Wel iets vaker stuwing, maar nam ik allemaal voor lief. Vanaf een maand of 6 bij opvang aangegeven dat mijn dochter bij veel honger en te weinig melk ook kv mocht, maar is echt hooguit 2x nodig geweest, feit dat het kon gaf mij wat rust.

Terug
Bovenaan