Kolven voor een ander.

kwam er straak op deze site...
http://moedermelknetwerk.nl/

misschien is het wat voor al de moeders hier die meer dan genoeg melk hebben...
ben zelf het aan het overwegen...
 
ik sta helemaal verbaasd, ik wist helemaal niet dat dit kon, ik dacht dat borstvoeding speciaal voor je eigen kinderen was omdat het daarop afgestemd was.

en er tsaat mij ook iets bij dat een kindje de eerste 10 minuuten van de voeding de balngrijkste voedingstoffen pakt, dus dat een voeding in principe maar 10 min hoeft te duren, meer drinken kan, maar dat is dan meer voor het vocht. daarom mogen ze er ook zoveel van hebben als ze willen, ze worden er niet dik van........ dus ik vraag me af hoeveel voedingstoffen er dan nog in zitten als je een volledige voeding hebt geveven, zelf afkolft en voor je vrinedin

MAAR ik vind het echt super dat je het alleen al overwogen hebt!! dat is vriendschap.
 
dat van de eerst 10 min heb ik nog nooit gehoord... ik heb altijd begreep dat juist de achterst van de melk het beste is voor de kind... daar worden ze groot op.... in de eerst stuk was dacht ik allen de eerst paar dagen van belang...

er word zelfs gezecht dat als je borsten te veel gespannen zijn je de eerst deel weg kan kloven...

nou ja... je hoort zo veel...
hier groeit de klein er goed op... nu met 3 maanden al weer ruim 7 kilo... dus het zal allemaal wel... hij krijgt er genoeg van!
 
Terug
Bovenaan