Kom niet van 10 min. dutjes af

<p>Mijn dochter heeft een probleem. Ze slaapt telkens maar 10 minuutjes. Ongeacht inbakeren of in de draagzak. Al veel geprobeerd maar niets werkt. Ze is al aantal keet bij osteopaat geweest maar helpt niets. Ze heeft verborgen reflux. Tussen elke voeding slaapt ze dus max. 10 minuten. Ook snachts is ze erg vaak wakker. Ze slaapt zoo weinig. Ik kan niks beginnen. Ze is 10 weken. Wie herkent dit? (Ik heb echt ALLE tips al opgevolgd maar niets lijkt te helpen. Gaan baby's als ze ouder zijn vanzelf beter slapen? Ze zou nu 14-16 uur moeten slapen maar al die 10minuten en halve uurtjes bij elkaar opgetelt ong 6uur. Zo vermoeiend. Ook voor haar lijkt me. Zr kan nooit es lekker slapen</p>

En als je wandelt? Mijn zoontje heeft ook verborgen reflux. Ik hield me aan een vast ritme. Wanneer hij hoorde te slapen ging ik wandelen.. Dan sliep hij iig een cyclus. En het babynestje deed hier wonderen. Ingebakerd in de swaddle me. 

Misschien dan toch een keer bezoekje kinderarts. Mijn zoontje sliep pas beter sinds hij ranitidine heeft.. Therapeutisch voeden, lang rechtop houden was hier ook een redding 

Heel herkenbaar. Mijn dochter doet dit ook, alleen snachts slaapt ze gelukkig wel redelijk goed. 
Wij staan onder controle bij de kinderarts en hebben medicijnen (Ranitidine). Alleen dit werkt nog niet helemaal zoals het moet dus vandaag Nexium voorgeschreven gekregen. 
Zoek hulp! Dit is niet fijn! 

Ranitidine heb ik ook voor haar... Houdingsadviezen houden we ons aan. Lopen nog bij kinderarts maar het verbetert niet echt. Lijkt wel alsof bij iedereen wel iets werkt maar dat t hier eeuwig zoeken is.

Rond de 10 weken was het bij mijn dochter ook een drama met slapen, veel huilen en erg onrustig. Nu ze bijna 12 weken is wordt ze wel wat rustiger. 

Misschien werkt de ranitidine niet goed genoeg en kan een ander middel haar wat beter helpen? 
Ook een heel strak ritme en regelmaat en even tijdelijk niet de deur uit gaan werkte wel bij ons. 
Misschien de fysio of het cb eens mee laten kijken? 

Terug
Bovenaan