Kom niet van 10 min. dutjes af

Geef je fles of borstvoeding? bij ons hielp johannesbroodpitmeel goed. voor de borstvoeding maakte we een papje of door afgekolfte melk. je kan dit ook bij flesvoeding in doen maar je hebt ook standaard flesvoeding waar dit al bij in zit. 

We gaan ermee naar de huisarts. Ze is 24 uur wakker gebleven en dat is geen uitzondering. Denk dat ze oververmoeid is. Houdt haar nooit lang op maar eenmaal in bed duurt t lang voor ze slaapt en als ze slaapt is het 10 minuutjes op zijn hoogst een half uur. Zo raakt ze steeds vermoeider. Hopelijk komen we uit deze cirkel. Het is al sinds dat ze twee weken is zo. 
En wat ik fout doe weet ik niet. Ik geef haar zo min mogelijk prikkels maar merk wel dat ze zelf veel prikkels zoekt en veel aan het brabbelen is als ze in bed ligt (of huilen en dat gewoon 6 uur aaneenstuk) ik hou het zo ook niet echt vol en de arts zegt dat het met de tijd beter wordt. Dat zal vast maar merk er nu weinig van... (Na bezoekjes osteopaat en kinderarts en speciale voeding)

Dat lijkt me een heel goed plan. Sommige kindjes slapen minder en sommige zelfs weinig en dat wordt vaak met de tijd wel beter, maar 24 uur wakker is niet normaal lijkt me. Dan moet er wel iets aan de hand zijn. Ik hoop dat de huisarts er serieus mee aan de slag gaat! Dit is voor je kindje niet goed en voor jou ook niet. 

Terug
Bovenaan