kom op... we gaan allemaal eens even opscheppen!!!!! :P

leuk!!!
kan alleen geen reacties lezen :S

ik ben super trots op karlijn omdat ze heel veel liedjes goed kan zingen , heel veel en goed praat en ook helemaal zelf tot 10 kan tellen

ook ben ik trots op mijn kleine floortje omdat ze al kan zitten en nog geen 6 mnd is en ze t ongelooflijk goed doet nadat ze na de bevalling zo ziek was

liefs maurilla

leuk!!!
kan alleen geen reacties lezen :S

ik ben super trots op karlijn omdat ze heel veel liedjes goed kan zingen , heel veel en goed praat en ook helemaal zelf tot 10 kan tellen

ook ben ik trots op mijn kleine floortje omdat ze al kan zitten en nog geen 6 mnd is en ze t ongelooflijk goed doet nadat ze na de bevalling zo ziek was

liefs maurilla

Ik ben trots op Myrthe omdat ze is wie ze is.
Lekker vrolijk, ondernemend, ondeugend en open naar anderen.

Wat ik heel leuk vind is dat ze ons nu gaat verbeteren in wat wel en niet mag, ook al houdt ze zich daar zelf niet aan.

Ook ben ik heel trots op haar, omdat we regelmatig naar ziekenhuis gaan kno, bloed prikken e.d. Ze huilt nooit, geeft geen kik ook niet bij bloed prikken (waarbij ze 4 pogingen deden voordat ze bloed eruit geknepen kregen)
En altijd gaat ze weer enthousiast mee en laat alles gelaten toe bij mama op schoot.
Zo'n grote meid!!

Liefs Irene

Ik ben onwijs trots op alle vier mijn kinderen. Ze zijn vier enorm verschillend en niet niet-doorsnee, maar ik geloof erg in ze!
Ik ben trots op Leah omdat ze een bindende factor in ons gezin is, (bijna) altijd vrolijk wakker wordt, heel duidelijk is in wat ze wel en niet wil, dol is op dieren en baby's en natuurlijk ook omdat ze zo goed praat.

Ik ben onwijs trots op alle vier mijn kinderen. Ze zijn vier enorm verschillend en niet niet-doorsnee, maar ik geloof erg in ze!
Ik ben trots op Leah omdat ze een bindende factor in ons gezin is, (bijna) altijd vrolijk wakker wordt, heel duidelijk is in wat ze wel en niet wil, dol is op dieren en baby's en natuurlijk ook omdat ze zo goed praat.

Terug
Bovenaan