Komen er meer mensen hier uit Etten-leur????

Ja hoor hier nog iemand uit etten leur.
Volgende week woensdag de eerste echo ik zou dan  12 weken moeten  zijn.
Wij zijn de dagen dus aan het aftellen.
Verder gaat het allemaal prima geen kwaaltjes.
Wij wonen in de wijk de Keen.

Groetjes

Jammer dat er geen reactie's meer zijn. Mischien helpt dit berichtje door weer wat bovenaan te staan.
Ik ben nu inmiddels al weer 18 weken het gaat allemaal wel snel. Alles gaat verder goed.

gr spa81

Hey Spa81,

Wat leuk dat je het onderwerp weer naar boven haalt!
Idd jammer dat er zo weinig gereageerd wordt!

Ik ben alweer 25.6 wk zwanger en het gaat al lekke opschieten!
Eergisteren bij de VK geweest (ik had Ingrid, was wel lief) en alles is goed!
Ben alleen een beetje veel gegroeid (baarmoeder, 6 cm in 4.5 wk) dus word even in de gaten gehouden, zou eventueel zwangerschapssuiker kunnen zijn. Ik dnek zelf van niet, maar kan geen kwaad om even extra te checken toch!!

Morgenavond hebben we een 3-4D echo in Roosendaal!!
Spannend man, zien we ons kindje ECHT zeg maar!!
Ben daa nu al gespannen van.....kan er gewoon niet van stilzitten!!

Hoop dat er snel weer wat mensen reageren idd!! Gaat alles met de rest ook goed?

X Saskia

Hoi brabantse dames!
Ik kom niet uit Etten Leur maar wel erg kortbij. Woon (mijn hele leven lang al) in Breda, en ben nu ondertussen bijna 22 weken zwanger van mijn tweede! Heb al een zoontje die eind januari 2 jaar is geworden, en weet sinds afgelopen woensdag dat ons gezin uitgebreid gaat worden met nog een jongetje!! Krijg ik een heerlijk mannengezin! Ik wil nog wel graag een derde maar daarover moet nog nodig gebabbeld worden hier in breda haha..
Goede zwangerschap allemaal!!
Groetjes Anne-Marie

Hey dames uit Etten-Leur,
Eind mei is de planning van onze verhuizing naar Etten-Leur toe.
Begrijp ik nou goed dat er 1 verloskundigenpraktijk is in Etten-Leur? Zo niet, welke raden jullie dan aan? Ik ga denk ik binnenkort toch maar eens aanmelden, want om nou 6 weken voor de bevalling aan te melden, lijkt me een beetje laat.
Heeft iemand toevallig ervaringen met kinderopvang Kameleon 1 (BSO) te Etten-Leur. Onze oudste zoon gaat daar naar toe voorlopig, omdat school en opvang nog niet gerealiseerd is in de nieuwe wijk: Schoenmakershoek.
O, ja: ons gezin gaat uitgebreid worden met een meisje. Na 2 geweldige zonen, komt er dan toch een meisje bij!!!
Groetjes, Yoeke (inmiddels 25 wkn)

Hoi Spiti!!

Leuk joh een meid!! En schoenmakershoedk is een mooie nieuwe wijk inderdaad!!

Ik weet dat we een verloskundigepraktijk hebben en dat is verloskundigepraktijk Etten-leur. Ze zitten op de Bernhardlaan 234, 4872 BP   Etten-leur, tel. 076-5034167  .

Misschien heb je er wat aan! Het zijn alle leuke meiden-vrouwen vindt ik en ga elke keer met plezier!!

Nou tot mails maar weer!!

X Saskia

p.s. succes met de verhuis!

Hoi.

Afgelopen woensdag de 20wk echo gehad. Was super, alles ziet er goed uit helemaal op schema met de groei. En we weten wat het gaat worden!!
Nou moet zeggen dat dit alles veel heeft losgemaakt. Ben echt veel emotioneler de afgelopen dagen. Heb ook veel zin om aan de babykamer te beginnen, de gordijnen zijn ook al besteld helaas 5 weken geduld hebben.Ben ook gelijk naar de Prenatal geweest! Twee setjes gekocht broekjes met een leuk truitje, slapjes, een rompertje met een leuke tekst. Wilde alles wel mee nemen!!

Maar wat heb je allemaal nodig en in welke maat.
Voordat ik een berg rompertje enz heb aanschaft, heeft iemand nog een paar tips voor wat juist wel heel handig is of juist niet.

gr Spa81

Hoi. Fijn om te horen dat alles goed was met de echo. Is leuk he om te zien. En het groeit ook zo snel. Ik heb hem zelf nu bijna 3 weken geleden gehad, en ik vond het ook weer super om te zien.. Ook wij weten wat het gaat worden, we krijgen (weer) een zoontje. Heerlijk!!

Ik had, toen ik zwanger was van mijn eerste, ook best veel gekocht, maar had ook nog heel erg veel gekregen van de kraamvisite, dus ik had kleren die hij zelfs nog nooit had aangehad. Ik zou dus, als ik jou was, niet al te veel kleertjes kopen. Net als rompers kun je naar mijn mening niet genoeg hebben (niet overdrijven natuurlijk haha..). Ik had er zeker een stuk of 10, 12 van maat 50 en van maat 56. Op die inventarislijsten staan ook van die overslagtruitjes, maar daar had ik de tip over gekregen om die toen niet te kopen omdat je die niet gebruikt, en ik heb ze dan ook niet gekocht en ook niet gemist...
Ach en als je er in de eerste dagen achter komt dat je toch te weinig hebt, dan heb je je man/ouders/kraamhulp nog om evt. wat bij te kopen, toch?
Nou geniet ze van je zwangerschap en van het kopen van alle leuke spulletjes.
Groetjes Anne-Marie

Terug
Bovenaan