Hoi. Fijn om te horen dat alles goed was met de echo. Is leuk he om te zien. En het groeit ook zo snel. Ik heb hem zelf nu bijna 3 weken geleden gehad, en ik vond het ook weer super om te zien.. Ook wij weten wat het gaat worden, we krijgen (weer) een zoontje. Heerlijk!!
Ik had, toen ik zwanger was van mijn eerste, ook best veel gekocht, maar had ook nog heel erg veel gekregen van de kraamvisite, dus ik had kleren die hij zelfs nog nooit had aangehad. Ik zou dus, als ik jou was, niet al te veel kleertjes kopen. Net als rompers kun je naar mijn mening niet genoeg hebben (niet overdrijven natuurlijk haha..). Ik had er zeker een stuk of 10, 12 van maat 50 en van maat 56. Op die inventarislijsten staan ook van die overslagtruitjes, maar daar had ik de tip over gekregen om die toen niet te kopen omdat je die niet gebruikt, en ik heb ze dan ook niet gekocht en ook niet gemist...
Ach en als je er in de eerste dagen achter komt dat je toch te weinig hebt, dan heb je je man/ouders/kraamhulp nog om evt. wat bij te kopen, toch?
Nou geniet ze van je zwangerschap en van het kopen van alle leuke spulletjes.
Groetjes Anne-Marie