komen jullie mannen soms ook wat on-enthousiast over?

hee coortje:D
nou dat is nu net het probleem.
Zelfs dat ontgaat m vaak.
Het lijkt wel of het alleen op zijn tijd gebeurt...als HIJ wil..
ik weet dat hij erg graag een kindje wil,maar beseft denk ik  niet echt hoe graag ik het eigenlijk wil...snappie..
maar ik heb nu op www.sensitest.nl een set met ovulatietesten en zw schapstesten gekocht en hij weet nu dat als de ov test 2 streepjes geeft hij toch wel zal moeten hihi

kan het wel begrijpen je bent er natuurlijk veel meer mee bezig dan je man, vriend
he ik ga lekker slapen spreek jullie morgen weer, er wacht iemand op me haha
kus en succes

nee maar sowieso.
ik merkte het hiervoor al..dat ie niet vaak wou.
en dat vond ik soms wel raar.
Ik heb hem echt niet de indruk gegeven dat ik het alleen voor een baby doe(wat ook niet zo is)Dat weet hij ook.
Ik heb oook gevraagd van goh,wee je hoe dat komt maar dat wist ie niet...

ja das eg wel lastig! ik heb ook die testen besteld en net vanmiddag binnen gekomen!! ja mischien idd er minder over praten en meer gewon doen! ik praat er niet eg veel over met rutger, denk dat mannen seks als seks wil laten zijn en niet altijd onder druk presteren mischien ervaren ze dat wel zo

weet het ook niet.
maar het is heel erg moeilijk om rekening te houden met hem,jezelf én goed zwanger raken.
En werken etc...ik denk dat ik misschien soms moeite heb om die combinatie onder controle te houden ofzo..

ja ik snap je eg wel!! maar bij ons is het dus eg anders om!! ik heb eg veel minder zin!! en als hij dan gaat zeuren tegen me krijg ik dus alleen veel minder zin!!! en wordt ik nukkig zeg maar! maar dat is dus nu wel een beetje voorbij sinds we gestopt zijn en ik kan je zeggen dat rut er erg blij mee is hihi!! maar het blijft errug lastig en mischien dat je eens goed met elkaar moet praten!!

ghaha ja je heb gelijk...
we zullen zien..
we waren sowieso van plan er afspraken over te maken vooral omdat we nu ronde 3 ingaan..ga er in ieder geval wel over hebben.
komt goed...vast wel.
hee ik ga een tukkie doen tot horens he
(veel slaap is goed voor me hihi)
groetjes mo

Terug
Bovenaan