komt de kleine op tijd of te vroeg of te laat???

waar gaan jullie vanuit??
komt bij jullie de kleine te vroeg te laat of precies op tijd???
wij gaan ervan uit dat onze kleine te laat komt, van onze dochter heb ik ook 12 dagen overgelopen, dus gokken we er nu weer op dat het te laat komt.
weet wel dat het niet altijd iets zegt, elke zwangerschap is anders. maar we kunnen er beter vanuit gaan dat het te laat komt dan dat we denken dat het nu te vroeg komt.

wij denken dat ons kleintje eerder komt dan 1 januari, maar dat heeft ermee te maken. Dat ik in het begin eerst uitgerekend was op 21december en daarna ineens op 1 januari. In de tussentijd hebben wij enkele echo's laten maken. En bij alle echo's was ons kleintje groter.
Het zegt allemaal niks, maar toch is dat ons gevoel!

Hallo ik hoor hier niet helemaal. Ik ben op 29 december uitgerekend en juist daarom speelt deze vraag steeds en vaak door mijn hoofd.

Mijn eerste kwam een week te laat, mijn tweede een dag te vroeg... en nu? Ietsje meer vroeger lijkt mij praktischer. Gewoon voor de feestdagen. En anders flink te laat, lekker in januari.

Ik heb geen idee!

We zijn 20 jan uitgerekent maar krijg de hele zwangerschap de datum 30 januari al niet uit mijn hoofd... Zal het wat te betekenen hebben? Het is onze eerste dus hebben geen vergelijkingsmateriaal!

Ik heb hetzelfde als Monique,

Wij waren 22 December uitgerekend en verzet naar 2 Januari.

Dus ik denk ook dat onze kleine met kerst komt!

Onze oudste 2 waren allebei te vroeg, een 6 weken en de ander 2 weken, dus daar houden we nu ook rekening mee... Maaaaaaaar!!! Dan zitten we middenin de feestdagen van december en daar zat ik nou net niet op te wachten ;-) Dus hoop dat deze minimaal tot week 39 blijft zitten!
Maar ja, als het komt, dan komt het...

Deze zal ook wel langer blijven zitten.
De 1e was 12 dagen "te laat", en de 2e precies een week "te laat".
Ik moest beide keren gestript worden, ze kwamen niet eens uit zichzelf..
Dus ik schat het ruim in, ik ben 17 jan uitgerekend en ik ga ervan uit dat het zeker wel 1,5 week later word.
Dan kan het alleen nog meevallen..Haha

Terug
Bovenaan