komt de kleine op tijd of te vroeg of te laat???

Ik verwacht de kleine ook later. Was eerst 22 januari uitgerekend en na de echo werd het 17 januari. De eerste kwam precies op tijd, maar de tweede kwam ook 12 dagen "te laat". Dus ik reken op later, als hij eerder komt, is het mooi meegenomen!!

hier waarschijnlijk eerder! Ben 13 januari uitgerekend maar volgens de gyn moet ik er al vanaf de kerstdagen rekening mee houden. Aangezien mijn gezondsheidsverleden heb 2 operatie's gehad omdat mijn uitstrijkjes niet goed waren mijn baarmoederhals is wat kleiner als van een gezond iemand. Maar gelukkig net voor de zwangerschap gehoord dat alles weer rustig en clean was bij mij.

Ik verwacht op tijd of later en niet eerder. Ik ben 4 jan uitgerekend maar bij de eerste echo dachten ze 13 jan en bij de 2de termijnecho 11 jan. Maar ze houden 4 jan aan. Verder was hij bij de 20w echo iets te klein dus dat klopt dan wel weer met de 11 jan.
Ik vind het wel best lekker na alle feestdagen!
Waars denk ik er dec anders over en hoop ik dat eerder beval haha.

Ik probeer te rekenen op later, dan valt het misschien mee :)
Hoop eigenlijk dat het of veel vroeger, of veel later komt...2 jan uitgerekend. En vind ik niet echt n super handige datum...we wachten af.

(zit de laatste tijd juist te denken, als het maar niet heeeel vroeg komt...vind ik toch wel zo'n eng idee!)

Terug
Bovenaan