Komt die meeting er nog of heb ik hem al gemist?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Iemand opperde hier een aantal weken geleden om eens af te spreken met degenen die dat leuk vinden. Veel reacties en ideeen heen en weer geschreven maar is het er nu eigenlijk van gekomen of moet het nog zover komen?? Ikke weet het niet meer namelijk.

x ing

Hoi Inge,

Klopt ik heb dit geopperd. Heb hier toen mijn mailadres weggezet, maar heb alleen een mail van jou en Floor gehad. Owja en Mariska had ook gemaild. misschien dat er met dit berichtje toch wat meer reactie komt?

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hoi,

ik vroeg het me ook al af en was al aan het terugzoeken. Ik heb even in het ziekenhuis gelegen en daarna even niet achter de pc dus dacht ook dat het al geweest was. Maare hierbij nog een inschrijving.

groetjes chimene

Hoi allemaal,

Ik wil ook wel naar de meeting, alleen zit ik nu in een superdrukke periode, dus is misschien na de zomervakantie een idee?

x Maris

Haai,

Tot na de zomer vind ik wel erg lang duren hoor. Dan zijn ze allemaal alweer zo groot.... Het druk zijn herken ik wel maar het hoeft toch geen hele dag te duren? Een zaterdag of zondagmiddag of ochtend ofzo? Ik zeg datum prikken, dan inventariseren wie er komt en dan ff midden in het land een gelegenheid zoeken. Wat is jullie idee hierover?

x ing

Hoi Ing,

Dan sla ik deze keer over, ik moet namelijk eind mei verhuizen. Daar moet nog een hele hoop voor worden geregeld en ik heb veel verjaardagen in het weekend.
Ik hoop dat we het dan na de zomer nog een keertje doen, dan kan ik lekker ook komen!

groetjes Maris

als er een datum en plaats word geprikt, kom ik mss ook wel!
Ga je dan ook mee Rina? Kunnen we samenrijden?!

Gr. Saskia.

Hallo allemaal,

Ik wil me ook aanmelden.

Waar en wanneer hoor ik dan wel. Misschien kan ik met iemand samen rijden?

Omgeving Ede

Groetjes,
Eveline

Terug
Bovenaan