Komt die meeting er nog of heb ik hem al gemist?

Zaterdag 19 april? Ik dacht ik doe eens gek ik roep een datum!

gr.ing

Hoi!

Ik zou best wel willen komen,maar dat zal wel moeilijk worden...ik woon nl helemaal in het zuiden van het land!
Ik las dat de meeste uit gelderland of brabant komen...is er een mogelijkheid om het ergens in het midden van het land te doen,wat evt makkelijk met het openbaar vervoer is te doen...

Anders moet ik helaas overslaan!
groetjes,Swinnie

Hoi,

als het zaterdagmiddag 19 april wordt dan ben ik ook van de partij en als plek lijkt me zo'n indoorspeelding zoals vorige keer besproken ook prima.

groetjes chimene

ps misschien kunnen we een lijstje maken voor 19 april en dan iedereen die kan zich eronder plaatst. Kan er misschien ook een carpoolmogelijkheid bij gezet worden voor mensen die met vervoer zitten.

Ik denk ik doe 's gek en plaats een lijstje.

Zaterdag 19 april in indoorspeelding

Wie kan                                                                                  Evt. carpool vanuit plaats

Chimene en Levi (evt. oudste 2)                Zoetermeer en 2 plekjes vrij

Ik denk ik doe 's gek en plaats een lijstje.

Zaterdag 19 april in indoorspeelding

Wie kan                                                                                  Evt. carpool vanuit plaats

Chimene en Levi (evt. oudste 2)                Zoetermeer en 2 plekjes vrij Ingrid en Floor rijden samen vanuit het noorden en midden van het land. Geen plekjes meer vrij wegens 2 kids op de achterbank.

In Amersfoort zit Monkey Town. Amersfoort is zeer centraal gelegen in het midden van het land en prima met het openbaar vervoer te bereiken. Is het iets?

gr.Ing

Ik vind het prima, moet toch aal een eind rijden dus dan maakt het mij niet echt uit waar het precies is dus ik ben voor

groetjes chimene

Bas en ik zijn ook van de partij. Wij rijden vanuit Nijmegen en hebben eventueel wel twee plekjes vrij/
Even een andere vraag. Mogen oudere kinderen eventueel ook mee. Mijn dochter vindt zo'n binnenspeeltuin helemaal geweldig, maar ik zou haar alleen meenemen als er meer 'oudere' kindjes meegaan.

Groetjes, Karin

Het lijkt mij geen probleem hoor de oudere kinderen mee, die van mij vinden het nl. ook geweldig. Jelle is 6 jaar en Noa bijna 4 dus als er nog meer zijn?

groetjes chimene

Terug
Bovenaan