Komt Hij Er Dan Nooit Uit ?! Help !

Hey dames,

Ik ben al flink de dagen aan het aftellen tot mijn vermoedelijke bevaldatum 27-10 , maar heb echt het gevoel dat hij er niet uit wil !!!
Afgelopen vrijdag ( 12-10 ) had ik 1 cm ontsluiting en was mijn baarmoedermond al wel week, maar verder nog helemaaaaaal niks !!
Mijn oefenweeen zijn zo flauw dat ik ze niet eens serieus kan nemen...
Ook heb ik totaaaal geen harde buiken gehad....
Geen lekkende borsten..
Niks geen voortekenen van een slijmprop of iets dergelijks...

Heeft mijn ventje het dan zo gezellig in mijn buik??? Dat kan ik me nu echt niet voorstellen !! Ik ben heel de dag aan het bukken en op mijn hurken aan het gaan dus dan moet hij toch hardstikke klem zitten...
Nou een voordeel is dat, omdat ik hele erge last heb van mijn rug en bekken, bij mijn volgende afspraak bij de gyne ( 26-10 ) word gekeken of ik dat weekend ingeleid kan worden... Dus dat is wel fijn, maar wil liever dat ik natuurlijk beval en alles natuurlijk zijn gangetje kan gaan enzo..

Iemand hier ervaring mee toevallig??? Ook helemaal geen klachten gehad tot de bevalling??

Liefs Esther
( 38 + 4 )

ja, die ervaring heb ik......maar daar word jij ny niet vrolijk van hoor!

Ik heb op de dag dag ik 40 weken en  10 dagen was mijn slijmprop verloren. De periode daarvoor heb ik nergens last van gehad. Dus geen voorweeen helemaal niets.......

helaas.........dus het kan echt nog ff duren, maar ja je weet het niet he! Misschien begint het vannacht wel......

Ik wens je in ieder geval heel veel succes.

gr mama van MD

Hoi,

Hoor hier al een hele tijd niet meer (hoop binnenkort weer te komen) maar wilde even reageren.

Ik had nooit ergens last van. Geen harde buiken of voorweeen echt helemaal niets. Ik was er echt van overtuigd dat het inleiden zou worden. Maar zo ineens om 23.00 uur begon het en een paar uurtjes later hadden we een zoon. Heel appart.

Hij is geboren met 41 weken en 2 dagen

Groetjes!

ps veel sterkte en eind is in zicht!!

Hoi Esther,
toen ik je topic zag dacht ik dat je er al overheen liep maar je bent pas 27 okt uitgerekend.
ik snap dat je graag je kindje wil zien maar er zijn maar genoeg mensen die er zelfs 2 weken overheen lopen en jij moet eigenlijk nog 10 dagen.
dus je kan eigenlijk nog zelfs wel 24 dagen moeten wachten.
ik hoop het natuurlijk niet voor je maar ik wil alleen maar zeggen dat het kan he.
het enige wat je kan doen is wachten hoor meid.
ik weet zelf wat het is want ik ben 18 dec uitgerekend dus dat duurt nog wel ff.
je moet maar zo denken dat het altijd nog het beste is als de baby negen maanden blijft zitten.
gr lisette en succes verders

Hey liselotte

Ik snap wat je bedoelt hoor, maar ik vraag me gewoon af waarom iedereen die ongeveer gelijk gaat met mij al van alles voelt en ik niet... daarom heb ik het idee dat ie er niet uit wil :p
Die 24 dagen worden het zowiezo niet want dan ben ik inmiddels al ingeleid, maar vind het gewoon heel jammer...

Ik heb een zwangerschap waar andere mensen een moord voor doen denk ik...
Niet misselijk geweest niet overgegeven niet ziek niet moe ( klein beetje maar ) en nooit geen kwaaltjes, geen pijnlijke borsten, geen harde buiken en noem maar op en stiekem ben ik daar ook wel blij om... maar je word er ook juist weer hardstikke onzeker door... Is alles wel goed... gaat het wel zoals het moet gaan... Snap je me nu?

Hihihi ja de titel is inderdaad ook een beetje vaag maar was het 1e wat me te binnen schoot ;)

Bij mijn eerste heb ik ook maar 1 avond oefenweeën gehad.
Toen 2 weken niets meer en met 40 5/7 wk voelde ik ineens dat mijn vliezen scheurden. Maar geen grote stroom vruchtwater, lekte klein beetje...
Ook van tevoren niet gemerkt dat ik de slijmprop was verloren.

Helaas schoot het met de bevalling niet op. Toen is het uiteindelijk gehaald met een keizersnede.

Nooit lekkende borsten gehad, ook niet tijdens mijn tweede zwangerschap. Maar de borstvoeding liep als een tierelier. Daarna had ik dus wel elke nacht lekkende borsten. Dus wees blij dat je nu nog geen last daarvan hebt.

Dus.. helaas kun je er niets van zeggen wanneer het komt.
Je hebt grote kans dat je nog effe een tijdje moet wachten.
Succes!!

Groetjes Renata.

Hoi Esther,

Ook ik liep 15 dagen overtijd bij mijn eerste en dacht dat ze er nooit uit zou komen, hihi..

Het beste is om gewoon iets ontspanennds te gaan doen en even niet aan bevallen te denken, dus een strandwandeling maken oid..

maar je hebt al 1cm ontsluiting, dat is tenminste wat, toch!

succes met de laatste loodjes, ik begrijp je helemaal hoor!

Maranke

Hoi Esther,

Ik begrijp de spanning wel hoor. Maar maak je niet druk.
Ik ben 28 juli jl (was een zaterdag)  bevallen van een jongetje. Bij mij was het ook erg rustig allemaal en ook ik dacht dat ik nog wel even moest wachten. Op vrijdag de 27e was ik nog bij de verloskundige en ik zei nog dat er nog niets te merken was van voorbereidingen voor een bevalling. Ook mijn nichtje was die dag jarig en die had zich zooooo druk zitten maken dat haar neefje misschien wel op dezelfde dag jarig zou zijn.
Ik had hem ook helemaal zitten. 's Nachts om 12 uur zei mijn man tegen mijn buik dat het nou wel mocht gebeuren omdat mijn nichtjes verjaardag voorbij was.
Wat denk je: 3 uur later beginnen de weeen en nog eens 4 uur en 40 minuten later ligt Sven op mijn buik.
Ik was 39,2 weken zwanger en dus niet overtijd.
Dus je weet het maar nooit. Het kan gewoon zomaar ineens gebeuren......
Succes met de laatste loodjes!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-07-2007

Terug
Bovenaan