Komt Hij Er Dan Nooit Uit ?! Help !

Hey.

Met mijn vorrige zwangerschap had ik ook helemaal geen kwaaltjes. Heb een supper zwangerschap gehad. Oke op het laast alleen wat last van harde buiken.
Ik was precies 38 weken zwanger dat ik beviel. Heb totaal geen voortekenen gehad de dagen van te voren. Op de 38ste dag had ik 's middag af en toe last van een klein krampje. Ik dacht dat het voorweeën waren maar het was al het echte werk....haha en 's nachts om 3.38 uur is onze dochter geboren. Tijdens de een wee zijn mijn vliezen gebroken. Dus meid. Geen tekenen zegt niks, het kan zomaar spontaan beginnen hoor.
Wens je veel succes en hoop dat je je kleine manneke snel in je armen kan houden.

Liefs van Miena.
( 12 wkn zwanger)

He,

Maar als je inmiddels bent ingeleid, zoals je schreef ben je misschien inmiddels ook wel bevallen. Hopelijk is alles goed gegaan, zal nog wel even duren voor je hier weer bent denk ik. Geniet er dan maar van.

Bij mijn eerste was ik zes dagen overtijd en tot de eerste wee op vrijdag de 24e november heb ik niets gevoeld. OVerdag nog aan het shoppen geweest en toen wsas er niets aan de hand. Maar vanaf die eerste wee ging het met de weeen heel snel, maar helaas met de ontsluiting ( 21 uur later en elke twee minuten een wee was mijn zoontje er eindelijk)

Sterkte
Carina

Hoi,

Mijn dochtertje is 11 dagen te vroeg geboren en totaal onverwachts. Ik had nog nooit echt een harde buik gehad of oefenweeen. 11 augustus om 0400 kreeg ik wat kramp maar dat zakte weer weg s,middags is de vk geweest en die zei kan nog wel een weekje duren. Toch na 2 uur verloor ik mijn prop een uur  later braken mijn vliezen kreeg ik weeen en ze is na een kwartier persen geboren. Een bevalling van 4uurjes waarvan maar een uurtje heftig. Dus het zegt niets of je van te voren wat voelt of niet.

Succes!

Liefs Linda mv Eva.

Terug
Bovenaan