Komt ie dan: sex!

Hoe gaat het bij jullie? Ik ben sinds gisteren eindelijk van het bloeden af. 6 weken lang was wat veel van het goede. Dat komt de intimiteit niet ten goede.... Gelukkig tussendoor 2 daagjes gehad waarvan ik dacht dat het bloeden over was waar we dan ook maar meteen gebruik van hebben gemaakt!
Ik merkte gisteren wel dat het bij mijn litteken trekt. Ik heb maar 1 hechting gehad, maar voel het toch trekken daarzo. Bij jullie ook?

Sex???? Wat is dat?????

Joost is nu bijna 9 weken maar het is er hier nog niet van gekomen. Meestal worden we midden in de nacht op de bank wakker, omdat we van moeheid op de bank in slaap zijn gevallen.....

Ik moet zeggen dat ik mezelf op dit moment ook niet echt aantrekkelijk vind, dus dat speelt ook wel mee.

Ja, dat mis ik echt!!
Carmen is nu 4 weken en pas over 2 weken moet ik bij de gyn terugkomen. Omdat de hele boel vanbinnen een soort van oorlogsgebied was en er heel veel is gehecht, durf ik pas weer als de gyn het "groene licht" geeft.
Dus nog even geduld...

Wij hebben het na....twee weken maar weer eens opgepakt...eindelijk! Ik kon niet wachten en het vloeien was al snel over na die verwijderde placenta (is het toch nog ergens goed voor!!!)
Het is weer even wennen, maar het was vooral genieten!!

Bij mij trekt het litteken ook nog behoorlijk, is nu ook 6 weken geleden. Bloeden stopte na 4 weken en sindsdien wel weer elkaar verwend, maar niet 'all the way' om zo maar te zeggen ;)). Toch wel echt genieten, hoor!

Hahah, hier al na 2 weken, bloedde eigenlijk nauwelijks meer dus tja waarom niet? Had wel een knip met aardig wat hechtingen gehad, en toen we bezig waren zei vriend wel dat hij nog wat draadjes voelde, maar had er geen last van.

De zin was er hier eigenlijk vrij snel alweer. Alleen nu na 3 weken vloei ik nog steeds klein beetje, niet echt bloed maar meer wondvocht. Dus hier nog geen sex! Ik wil geen enkel risico op infectie lopen! Moet er toch niet aan denken dat er daardoor iets verpest word daarbinnen.. Ff geduld dus nog! Maar we hebben gelukkig alternatieven, we vermaken ons wel :)

Terug
Bovenaan