Komt ie dan: sex!

Nou ik ben pas 3 weken geleden bevallen en hoop er toch wel binnenkort van af te zijn ook omdat ik na de 2 vorige bevallingen met 4 weken weer sex had en kon hebben maar dan moet je echt zeker weten dat de wond dicht is van binnen.

zooo snel allemaal alweer begonnen met sex???

Bij de 1ste pas weer na 10 weken en bij de 2de pas na een aantal maanden.... mijn hoofd stond daar echt niet naar, het was zo'n hectische periode!

Nu bij de derde ben ik erg benieuwd.....
(nu 38wkn+6dgn zwanger)

Hier is het ook nog rustig helaas maar dat komt omdat ik nog steeds pijn heb van dat myoom. Ik wil HEEL GRAAG maar durf niet vanwege die pijn... :-( Morgen nacontrole bij de gyn en dan hopelijk snel een operatie en dan snel weer m'n lijf terug en dan krijgt lief het zwaar denk ik haha

Hai,

hier helaas ook wel de zin maar lichamelijk durf ik het nog niet aan. Het vloeien is nu gestopt en Wout is inmiddels 5 weken oud, maar ik heb last van een flinke ontsteking (lijkt gelukkig de goede kant op te gaan door 2 maal daags soda en veel spoelen) en daarom helaas nog even geen sex hier. Naast de pijn ook niet echt fris en voor de ontsteking niet goed ben ik bang...
Wachten dus maar (ZUCHT)

Natasja

ps, mocht het wel kunnen dan zou hier de tijd en puf denk ik ook nog wel een issue zijn...

Hoi,

Gelukkig was het vloeien na een week of drie over...dus ook gelijk maar gebruik gemaakt van de situatie! Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik geen hechtingen ofzo had!
Bij de andere drie (wel met hechtingen) heeft het aanzienlijk langer geduurd.

Ik vond het wel even wennen om sex te hebben terwijl die kleine meid bij je op de slaapkamer ligt...we hebben haar dus ook snel verhuisd naar haar eigen kamertje!

De puf en vermoeidheid spelen ons ook wel degelijk parten, hoor! Ik weet alleen van mezelf dat ik een stuk vrolijker wordt en veel meer kan hebben als we wel regematig sex hebben. Dus probeer ik me over de vermoeidheid heen te zetten...lukt niet altijd hoor, soms slaap ik al terwijl ik de kleine nog de laatste fles zit te geven...hihihi....

Bij nummer twee waren we na vier weken al weer bezig. Maar ja, nu heb ik een knip en ik voel mijn hechtingen nog trekken. Vooral op de fiets.
Dus voorlopig nog maar even niet!!
Wel heerlijk om weer gewoon even bovenop manlief te kunnen liggen, lekker zonder dikke buik, want dat ging al snel niet meer!

Terug
Bovenaan