Kon het niet laten...

Er blijft ook niks voor je bespaard he meid! Ik snap er helemaal niks van waarom dan wel die 2de streep er was.. Die komt echt niet zomaar! En als je toen zwanger was, maar het niet is blijven plakken heb je volgens mij toch niet meteen de dag erna al een negatieve test? Dacht dat het hcg langer in je lichaam bleef! Heel raar vind ik het meis!
Misschien toch voor je eigen gerustelling een telefoontje naar je gyn?

Ah bah wat een nieuws....

Ik heb vorige week ook veel knalpositief getest met ovulatietesten. Ben benieuwd...

Misschien heb je toch een late eisprong idd.
Ik zou nog twee of drie dagen testen met zon ding als ik jou was. Dan zie je vanzelf of de eisprong volgens die testen ook daadwerkelijk komt of is geweest...

succes!!!

en sterkte...

hey meis klote zeg! maar zoals silvy ook zei die vroege testen geven vaker negatief aan als die goedkope. zou gewoon lekker door blijven testen xx

Jeetje wat vervelend zeg! Hopen dat je snel positieve testen in handen hebt en harstikke zwanger bent!

Als het niet is blijven plakken dan zou je denk ik al ongi moeten zijn,het hormoon is niet binnen 1 dag je lichaam uit dus denk niet dat dat het is...

Liefs

Ovu testen geven positief aan bij zwangerschap . Was bij mij ook t geval. Hoop voor je dat je een dezer dagen positief test

Blijft een raar iets. En een vals positief resultaat zonder hormonen? Vals negatief hoor je genoeg, maar om een tweede streep te krijgen heb je echt hcg nodig. Ik snap er niks van. Helaas weer niks anders dan afwachten en er nog een keer een testje aan wagen. (vrijdag of zaterdag misschien?)

Ja vreemd is het allemaal wel...
Ik heb met mezelf afgesproken om zaterdag pas weer te gaan testen. Wilde het eigenlijk donderdag al doen, maar wacht toch nog maar een aantal dagen. Ik heb nu een keer licht positief gehad, de ochtend daarna nog iets lichter en dan vanochtend negatief met een vroegtest van predictor. hoor daar al geen goede verhalen over, maar had hem toch liggen...

Hoop zaterdag op een verjaardag geen wijntje temoegen drinken!

Terug
Bovenaan