Kon het toch niet laten................Zwanger :)

Morgen men nod, en zoals ik al eerder aangaf voel me toch wel raar, kon het niet laten en heb de clearbleu vroege test gehaald, 10 minuten geleden gedaan, en de toppic verraad het al. Jullie zijn de 1ste die het horen. Een dikke plus.
Ben weer zwanger, en zo bang.
Kan het nog niet geloven, het kan zo weer mis gaan.
morgen gelijk maar bellen met de gyn daar mag ik over 2 weken terecht voor de echo.
Nu jullie nog...... weet niet wat ik moet zeggen het is zo dubbel.

liefs nath

Hallo Nathalie,
Gefeliciteerd met je positieve test! Een heerlijk idee dat je nu weer zwanger bent! Ik heb zelf ook een MK gehad en die angst dat het fout blijft gaan heel lang gehad. Ik ben nu ruim 19 weken en nog zal ik blij zijn als ik de 25 weken heb bereikt. Het is heel logisch dat je bang bent.. Probeer toch te genieten..

Liefs, Marjoleine

Hoi Nathalie

Herkenbare angst. Na een MK met 13 weken zwangerschap raakte ik na 3 maanden weer zwanger (weliswaar mbv medici) Ik was pas opgelucht na de bevalling en dat alles oke was. Probeerde wel te genieten, maar leefde van controle naar controle en van echo naar echo. Geef het aan bij de gyn , mogelijk dat je dan extra echo's mag laten maken of controle's...
Maar toch van harte en probeer er toch van te genieten, je lichaam laat je niet altijd in de steek....

gr, Tamdun

Hey Nathalie,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Tja.....ben nu 6 weken zwanger en ook bang dat het nog mis gaat....
Ben met mijn miskraam gaan vloeien met 7 weken en 2 dagen....
Het is en blijft spannend....
Zal voor ons beide duimen dat we goed door de 12 weken heen komen en dat we een kerngezond kind op de wereld zetten!!
Probeer er een beetje van te genieten.....doe ik ook!!

Liefs nurse

He meiden dank jullie wel voor de lieve reacties.
Ben blij dat het heel herkenbaar is.
straks de gyn bellen, en ik zal het zeker aangeven tamdun, maar uiteindelijk wil ik wel graag gewoon weer naar de vk, als de mogelijkheid er is wil ik graag thuis bevallen. maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen.

Nurse wanneer mag je voor je echo?

We gaan proberen te genieten.

liefs nath

Lieve Nathalie,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik ben zo blij voor je meis! Die angst dat het mis kan gaan is heel normaal (we hebben het hier allemaal immers minstens één keer meegemaakt en zoiets wil je niet vaker meemaken...), dat heb ik ook. Ik moet zeggen dat het nu wel iets minder is dan toen ik het nét wist omdat ik me nu gewoon heel erg zwanger voel (erg pijnlijke borsten en zó misselijk: dat had ik bij mijn eerste zwangerschap niet).
Meisje geniet ervan, het is je gegund!

Dikke knuffel van Elin

Terug
Bovenaan