Kon het toch niet laten................Zwanger :)

he Elin,

Ik heb me bij mijn vorige zwangerschap ook niet zo gevoeld. Voelde me eigenlijk al een paar dagen misselijk, buikpijn, en gewoon moe en niet lekker.
En dan over mijn tepels nog niets gezegd.
Toen voelde ik helemaal niets, en nu staat echt men wereldje op zijn kop. Ik kan wel kotsen, en ben zo blij dat ik dat kan zeggen.
18 januari mag ik voor de echo bij de gyn.

dikke knuffel terug

he meis van hartegefeliciteert, ben blij voor je hopen dat het goed gaat. ik snap ook hoe je voelt, ik heb 2 miskramen gehad waarvan 1 dat ik het wist dat ik zwanger was maar de testen negatief ( had gewoon de symptomen die ik bij mijn dochter ook had) maar de testen gaven elke keer negatief aan. en bij de 2de was ik 2 maanden overtijd en voelde niks ging toch maar eens testen ( durfde niet vanwege dat ik 1 maand overslaat met mijn menstruatie als ik de pil niet slik) en die gaf posi aan en toen paar dagen later bij moeders voor moeders negatief ik dacht eerst heb ik het wel goed gezien maar me man had het ook gezien misschien de test fout maar toen bij de verloskundige echo gemaakt en zag niks meer zitten, maar ze zei test kan alleen fout zijn als je wel posi ben maar negatief aan geeft en niet anders om. bleek dus dat ik al 8 weken zwanger was terwijl ik nergens last van had.

Ik wacht nu hopenlijk dat ik weer ongi wordt maar hebwel vaak geklust dus ik weet nu niet wanneer ik nou wel of niet zwanger ben als ik weer geen symptomen heb.

ik ga voor je duimen

gelukkig ga je wel proberen er van te genieten groetjes mama van sharon( suzette)

Beste Nathalie,

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt heel erg leuk.
Dat je bang bent begrijp ik wel ook ik ben regelmatig onzeker.
Probeer alleen de angst niet te laten overheersen maar geniet ook een beetje van het goede nieuws.
Zie het maar zo:dit is een nieuw kindje met nieuwe kansen.
Ik ben nu voor de 4e keer zwanger en heb ook geen kindjes in huis dus ik weet dat het niet makkelijk is.
Hoop doet echt leven!
En onze kindjes verdienen dat toch?
Komt echt wel goed deze keer!

Liefs pupke

Halllo Meiden,

Wat een lieve berichtjes allemaal dat doet me goed.
Enne moment voel ik me super zwanger, en dan voel je niets en dan ga je je het afvragen.
En dan betrap ik mezelf op een glimlach.
Ben echt heel blij met jullie verhalen, dank jullie wel. En succes met alles, we houden elkaar op de hoogte.

liefs nath

Nath,

Wat een super nieuws!!! Helemaal geweldig! Super blij voor je! Gefeliciteerd voor jou en je mannetje!

Ik denk dat we je onzekerheid allemaal snappen, ik denk dat iedereen dat wel heeft gehad of zal krijgen. Ik hoop dat 18 januari een bevestiging voor je is dat alles goed gaat komen!!!!

Veel liefs Lientje

he lientje, ik hoop dat jij ook heel goed nieuws hebt deze maand, zo zie je maar, jij bent er ook minder mee bezig geweest, net als ik en bingo.
Ik wens je het zo toe lientje.

Morgen kan ik bellen voor mijn bloeduitslag, ben vanmorgen even wezen prikken. De huisarts deed ook niet moeilijk was allemaal prima. Hoop dat men HCG lekker hoog is.

dikke kus

Terug
Bovenaan