kon niet meer wachten met testen, de uitslag is..........

Gefeliciteerd meid met je zwangerschap en maar flink gaan duimen dat het goed mag gaan. Geniet ervan meid.

Sharine

Hoi Sylvia,
van harte gefeliciteerd!!!! Na al die tijd, is het jullie zeker gegund!

Groetjes,
Sara

Van harte gefeliciteerd!!!

Eindelijk meid, hoop dat alles goed gaat en dat je een heerlijke zwangerschap mag beleven!

Veel geluk

Groetjes Anna

Hallo Sylvia, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en het lange wachten is nu eindelijk beloond! Ik hoop dat je een goede zwangerschap zult krijgen en geniet er maar lekker van.

Liefs Yvonne

Van Harte Gefeliciteerd! Ik hoop voor jullie dat het nu goed mag gaan. Ik weet hoe het is om er zo lang op te moeten wachten! Probeer er maar van te genieten!

Groetjes,
mv Tijs

Wauw! Van harte gefeliciteerd!!! Wat lekker dat het raak is!
En hoe voel je je?

Geniet ervan!

Groetjes Sientje

Wat super zeg!

GEFELICITEERD

Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap en ga er maar lekker van genieten na zo'n lange tijd.

x-vlinder

Meid GEFELICITEERD!

Ik wil ook even zeggen dat vrouwen die al zo lang bezig zijn echt super vrouwen zijn! Ik vind het echt knap als je dan nog zo sterk bent zeg maar. Ik zit nu pas in de zesde ronde en ik vind het af en toe echt ontzettend moeilijk terwijl ik eigenlijk nog helemaal niet mag klagen, vind ik zelf.

Geniet er maar lekker van! En flink blijven strooien hoor met die glittters dan komen we allemaal snel achter je aan!

x suuz

Terug
Bovenaan