Koninginnedag

Hoi Dames,

Wat hebben jullie vandaag gedaan met koniginnedag????

Ik ging proberen wat oude baby kleding van Nynke te verkopen ik heb zoveel en het ligt maar in dozen.
Vanmorgen om 8.30 een plekje zoeken met mijn moeder en zusje.
De kinderen bleven bij Papa.
Na 1,5 uur zitten ging het regenen...... alle kleertjes werden zeiknat!!!!!
Pfff dat heb ik weer ik sta nooit met koniginnedag we gaan namelijk altijd naar Amsterdam met z;n tweeeen maar dit keer hadden we geen oppas.
Gaat het regenen!!!!
Ik heb dus alles weer in kunnen pakken want zeik natte kleding verkoopt niet.
Uiteindelijk nog 3 dingetjes verkocht van Lief en Noppies voor 4,50 in totaal! spotgoedkoop want ik heb dr wel wat meer voor moeten betalen maar goed dat weet je met koninginnedag.
Thuis aangekomen niks meer gedaan Dane lag op bed en Nynke was lekker in de tuin aan het spelen en eigenlijk werd het pas om 16.00 echt mooi weer.

Ach ja misschien volgend jaar beter....

Liefs Stefanie

Wij gingen zoals ieder jaar naar het naast gelegen dorp naar de aubade, dan met een hele groep vrienden naar een cafe, voor een oranje tompouce. En daarna naar de kermis.
Maar idd. allemaal in de regen. Niet echt heel leuk.
Het werd hier ook pas laat lekker weer. Dat was vorige jaar wel anders.

Wij gingen zoals ieder jaar naar het naast gelegen dorp naar de aubade, dan met een hele groep vrienden naar een cafe, voor een oranje tompouce. En daarna naar de kermis.
Maar idd. allemaal in de regen. Niet echt heel leuk.
Het werd hier ook pas laat lekker weer. Dat was vorige jaar wel anders.

Ik heb hele dag met ziek kind op bank gezeten. Ze wilde niks! Vanavond ging ze graag naar boven. Ik vroeg of ze nog in bad wilde, maar nee mama slapen!
Mama nog boekje voorlezen? Nee slapen!
Dus heel ziek meisje, zo ken ik haar niet, zelfs niet als ze ziek is.....
Koniginnedag? Niks van mee gekregen. Zeppelin wel hele dag ;-)

Hoi,

Nou dat is wel een tegenvaller, alles nat en bijna niks verkocht!!
Wij hebben er totaal niks aan gedaan, sinds wij in belgie wonen en de kids hier naar school gaan doen wij er niks meer mee!
Man werken kids naar school, lekker met de jongste wat gespeeld, weer viel idd ook tegen!

Gr MJ

Hoi,

Wij hebben er totaal niks aan gedaan, sinds wij in belgie wonen en de kids hier naar school gaan doen wij er niks meer mee!
Man werken kids naar school, lekker met de jongste wat gespeeld, weer viel idd ook tegen!

Gr MJ

Hoi,

Gr MJ

Hoi,

Gr MJ

Terug
Bovenaan