Hoi Dames,
Wat hebben jullie vandaag gedaan met koniginnedag????
Ik ging proberen wat oude baby kleding van Nynke te verkopen ik heb zoveel en het ligt maar in dozen.
Vanmorgen om 8.30 een plekje zoeken met mijn moeder en zusje.
De kinderen bleven bij Papa.
Na 1,5 uur zitten ging het regenen...... alle kleertjes werden zeiknat!!!!!
Pfff dat heb ik weer ik sta nooit met koniginnedag we gaan namelijk altijd naar Amsterdam met z;n tweeeen maar dit keer hadden we geen oppas.
Gaat het regenen!!!!
Ik heb dus alles weer in kunnen pakken want zeik natte kleding verkoopt niet.
Uiteindelijk nog 3 dingetjes verkocht van Lief en Noppies voor 4,50 in totaal! spotgoedkoop want ik heb dr wel wat meer voor moeten betalen maar goed dat weet je met koninginnedag.
Thuis aangekomen niks meer gedaan Dane lag op bed en Nynke was lekker in de tuin aan het spelen en eigenlijk werd het pas om 16.00 echt mooi weer.
Ach ja misschien volgend jaar beter....
Liefs Stefanie
Wat hebben jullie vandaag gedaan met koniginnedag????
Ik ging proberen wat oude baby kleding van Nynke te verkopen ik heb zoveel en het ligt maar in dozen.
Vanmorgen om 8.30 een plekje zoeken met mijn moeder en zusje.
De kinderen bleven bij Papa.
Na 1,5 uur zitten ging het regenen...... alle kleertjes werden zeiknat!!!!!
Pfff dat heb ik weer ik sta nooit met koniginnedag we gaan namelijk altijd naar Amsterdam met z;n tweeeen maar dit keer hadden we geen oppas.
Gaat het regenen!!!!
Ik heb dus alles weer in kunnen pakken want zeik natte kleding verkoopt niet.
Uiteindelijk nog 3 dingetjes verkocht van Lief en Noppies voor 4,50 in totaal! spotgoedkoop want ik heb dr wel wat meer voor moeten betalen maar goed dat weet je met koninginnedag.
Thuis aangekomen niks meer gedaan Dane lag op bed en Nynke was lekker in de tuin aan het spelen en eigenlijk werd het pas om 16.00 echt mooi weer.
Ach ja misschien volgend jaar beter....
Liefs Stefanie