Koninginnedag

Wij hebben over de braderie gelopen in mijn vroegere woonplaats. Hier gelukkig geen drup regen gehad, als was het wel fris. We hadden geen buggy meegenomen en meneer heeft het volgehouden, wat een kanjer!!!

Hij heeft 2x in de draaimolen gezeten, een paar auto's uitgezocht op de rommelmarkt en wel 3 ballonen op stokjes veroverd! Wat ben ik toch trots op mijn boefje!!!

's Middags alle 3 even heerlijk geslapen en na het avondeten. Heb ik een rondje (5km) op de skates gedaan en papa en zoon mee op de fiets. "Mama rolle rolle!!!!" Meneer vond het dus raar, maar ook heel leuk!

Dat was Koninginnedag dit jaar, hoe zal het er volgend jaar uitzien? Vandaag weer een boel oude bekenden gezien met bolle buiken...was soms best confronterend...

Liefs Lientje

Wij zijn ook thuis gebleven. Silke heeft nog steeds waterpokken al wordt het wel weer een stuk minder. Ze heeft van 12.00 tot 16.00 geslapen. Gelukkig voor ons was het weer ook niet best anders had ik wel meer gebaald.....

Wij zijn ook thuis gebleven. Silke heeft nog steeds waterpokken al wordt het wel weer een stuk minder. Ze heeft van 12.00 tot 16.00 geslapen. Gelukkig voor ons was het weer ook niet best anders had ik wel meer gebaald.....

Wij zijn smorgens over de rommelmarkt gegaan in de woonplaats van mijn man, gaan we eigenlijk altijd ieder jaar naar toe... maar dit keer met mn vader.
We zien mijn vader niet veel (bellen wel gelukkig iedere 2a3 dagen) omdat mijn vader vaart. (binnenvaart)
Maar nu lag hij dichtbij in houten en zijn we omdat het begon te regenen en daantje nat en koud werd naar boord gegaan.
Hebben daar smiddags lekker tosties gegeten met de familie.
Mijn vader heeft sinds nov een vriendin (echt een leuke vrouw) en mn stiefzusje gister ook ontmoet, was wel grappig.
Zelf ben ik smiddags thuis gebleven omdat daantje naar bed moest en omdat het andere omgeving is wilde ik wel zelf bij hem blijven.
Papa, jw en mn zusjes zijn gistermiddag in vreeswijk nog naar de rommelmarkt geweest.
S'avonds met de hele familie gewokt... en ben lekker geplaagd door mn broer en broertje, hihi, twas echt een gezellig familie dagje zo.
Om half 10 waren we weer thuis en zijn daarna ons mandje in gekropen.

Smorgens hebben we een leuke garage met stukjes weg, die aan elkaar kan leggen van hout gekocht voor daantje.
Hihi toen hij hem zag wilde hij gelijk uit de buggy en riep mij.. mij... was wel heel lief om te zien want er lagen bergen speelgoed en hij zei het maar 1 keer bij de garage... die lieverd!
Smiddags heeft jw een 2e helm voor op de motor gekocht... voor als er een broertje of zusje een rondje straat wil maken (zeuren zo lang al om maar mocht, omdat we geen helm hadden, steeds niet, dus ze zullen wel blij zijn)
Verder voor mij hebben me zusjes nog 4 leni saris boekjes gevonden dus heb weer wat bij mn verzameling kunnen leggen en manlief heeft nog 4 baantjer boekjes kunnen vinden... die hoeft er nog maar 6 en dan ist compleet.
Verder niet echt andere leuke boeken gezien.

Jammer van het weer, maar jah, ondanks dat hebben we hier wel een hele fijne dag gehad.

Liefs Marina

nou jah... te gek voor woorden, het is echt een spook forum aan het worden!

Heb ik een heel verhaal getypt, druk ik op versturen krijg ik een fout melding.
Open opnieuw het forum op te kijken of het er toch niet op geplaatst.... en zie ik niets.
Ik balend de comp uit gedaan en dacht... typ het vanmiddag we opnieuw, kijk ik hier...staat hier mijn verhaal getypt.... zucht............ het word met de dag gekker!

x marina

nou jah... te gek voor woorden, het is echt een spook forum aan het worden!

Heb ik een heel verhaal getypt, druk ik op versturen krijg ik een fout melding.
Open opnieuw het forum op te kijken of het er toch niet op geplaatst.... en zie ik niets.
Ik balend de comp uit gedaan en dacht... typ het vanmiddag we opnieuw, kijk ik hier...staat hier mijn verhaal getypt.... zucht............ het word met de dag gekker!

x marina

Terug
Bovenaan