koninginnendag 500 meter van mijn huis!!!

Meiden, ik ben nog helemaal ondaan!!
Wij waren nog net niet vertrokken naar de Naald. Wij hadden er maar zo kunnen staan! Maar de kleine sliep iets langer dan normaal. Het is hier een chaos en iedereen loopt hier verslagen rond. Wijgaan straks bloemen leggen, bij de Naald. Het had zo'n mooie dag moeten zijn.. Waarom dit. Ik kan het nog stees niet geloven. Mijn gedachten gaan uit naar de slachtoffers en de nabestaande.

Suno

Het is verschrikkelijk.

Hier zijn echt   geen woorden voor.

Maar Suno volgens mij ben je nog nooit zo blij geweest dat je kleintje langer sliep.

Ook mijn gedachten gaan uit naar de slachtoffers en de nabestaande

Pfff, als je er zo dichtbij woont en van plan was daar te gaan staan is het helemaal heftig. Ik vind het nu al zo verschrikkelijk. Wij hadden 's ochtends met vrienden koninginnedag gevierd bij ons in de buurt  en waren naar huis gegaan om te lunchen en Renske te laten slapen en zetten de tv aan om te kijken naar de koninklijke familie en ipv. de normale beelden zie je een kruispunt waar mensen gereanimeerd worden, ambulances staan.
Ik vond de toespraak van de koningin erg ontroerend en indrukwekkend, ik kon het toen niet meer drooghouden.
Ik vind het zo erg voor al die getroffen mensen en hun families.

Echt verschrikkelijk! Wij liepen in ons dorp over de braderie en ons mannetje vond het niet leuk meer, dus terug naar huis en de tv aan en toen gebeurde er patsboem wel erg veel. Dat geloof je toch niet!!! Wie doet nou zoiets???

Ik wil ook alle betrokkenen en familie heel veel sterkte toe wensen de komende tijd.

Idd 'blij' zijn dat jullie kindje nog lekker lag te slapen, je zult er maar gestaan hebben, moet er niet aan denken! Moest vanmiddag nog aan het werk (woonvorm) en zij waren ook erg ontdaan,  het leverde bijzondere gesprekken op.

Lientje

Hoi Suno

Jeetje, wat een verschrikkelijke dag was het gisteren!
En wat een "geluk" dat je mannetje langer bleef slapen, anders was het misschien anders met jullie afgelopen.

Ik wil iedereen die dit heeft meegemaakt in Apeldoorn heel veel sterkte en kracht  toewensen om dit te verwerken.

Liefs Monica

Suno, wat ben ik blij voor jullie dat jullie kleine "ineens" wat langer sliep! Hoe je dat ook wil noemen (geluk, toeval, het lot, voorbestemd... ) 1 ding is zeker, gelukkig stonden jullie niet daar! Of vlakbij. Je zal het maar voor je ogen hebben zien gebeuren. Als ik de beelden op tv zie, weet ik soms al niet hoe ik het heb. Laat staan  dat je er echt bij aanwezig was. Dat gegil ook van alle mensen, vreselijk! Heb je daar nog iets van meegekregen? Het lijkt me zo vreemd dat het zo vlakbij jouw huis is gebeurd.
Dory

Niet te geloven.....Waar je mannetje's slaapje niet goed voor is.....
Ik zat gewoon voor de tv en zag hoe het opeens totaal veranderde....duurde echt even eer ik door had dat het helemaal fout was....zo raar, je ziet de beelden, maar het lijkt even te duren eer je koppie door heeft dat het vreselijk mis ging....

En dan dat nieuws in RTL Boulevard, die Peter van der Vorst, royalty verslaggever stond er midden tussenin en zag een zwangere vrouw liggen op 't asvalt, ze werd ter plekke opgegeven.....Toen hield ik   het niet meer droog.....
Gr.Roos.

hey,

vreselijk he.. poeh wat schrikken..
en die vent die het heeft gedaan was een beveiligingsman die eruit was geschopt.
en omdat hij uit zijn functie was gezet had hij geen werk meer en kon zijn huur niet meer betalen en werd ie ook nog eens uit zijn huis gezet.. daarom had hij het gedaan en mede om de dag te verzieken...
hoe raar kun je in je hoofd denken?? al die mensen die hij heeft geraakt... vreselijk..
hoe kun je zoiets doen?? je kunt toch niet zomaar mensen doodrijden.. wat ben je dan voor een mens.. ik snap dat echt niet hoor.

groetjes, Christien

Terug
Bovenaan