koninginnendag 500 meter van mijn huis!!!

En het ergste van alles is nog dat die ...... zelf ook dood is.

Hij kan dus niet eens flink boette voor wat hij die mensen heeft aangedaan.

ik kan er gewoon niet over uit dat iemand zoiets kan aandoen, hij heeft zelf ook kinderen.

Ook al zit je nog zover in de shit DIT DOE JE NIET

Hoi Suno,
Het is echt vreselijk wat er gister is gebeurt en zo vlak bij jou thuis. Gelukkig dat je ventje langer door sliep dan normaal, Als ik het op tv zie dan vind ik het al een drama, erbij zijn is nog véél erger. Jullie hebben geluk gehad. Heel veel sterkte gewenst aan iedereen, dit is echt verschrikkelijk zeg....

Liefs Kim

Wouw.... wat een wonder dat jullie mannetje doorsliep. Ik geloof echt in beschermengels en die van jullie heeft zeer zeker goed werk verricht....

Verder heb ik er geen woorden voor. Ik blijf die beelden maar zien in mijn hoofd.
Iedereen heel veel sterkte.

RIP

Liefs Reneke

Hey,

Wat een geluk dat jullie er nog niet stonden!!!
Ook wij kwamen terug van de braderie en zetten de tv aan om een zwaaiende koningin te zien, maar wat we zagen was verbijstering!
Jee, wat schrikken zeg. Vind het zo vreselijk. Bij mij kwamen ook de tranen bij de emotionele toespraak van de koningin.
Pff, je zal er maar gestaan hebben en alles gezien hebben .. Vreselijk. Er zijn eigenlijk geen woorden voor.
Liefs,
Karlien

hey,
jullie mogen inderdaad blij zijn dat je daar niet in de buurt stonden. Op tv was het al vreselijk om te zien.
En de verhalen van mensen die er wel vlakbij stonden zijn echt erg.
Woon zelf ook in apeldoorn en waren bij mijn zus een aantal kilomers verderop, maar kreeg kippenvel toen ik het zag.
Toen we s'avonds terug reden kregen we ook beide een raar gevoel toen we apeldoorn binnen reden.
Het is gewoon niet te geloven dat iemand zoiets kan doen. Echt te erg voor woorden.
groetjes annelies

Terug
Bovenaan